plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۲۲۸۲۴
فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش:

شهید صیاد شیرازی منادی وحدت نیروهای مسلح بود

برگزاری باشکوه مراسم و رژه ۲۹ فروردین امسال
فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش با اشاره به ویژگی‌های سپهبد شهید علی صیاد شیرازی گفت: شهید صیاد شیرازی به عنوان منادی وحدت بین نیروهای مسلح، در ابتدای انقلاب نقش مهمی در آموزش سایر نیروهای مسلح داشت.
شهید صیاد شیرازی منادی وحدت نیروهای مسلح بود
به گزارش ایصال نیوز، سرهنگ ستاد خلبان بهرام نظری روز دوشنبه در نشست فرماندهان و مسئولان و خلبانان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش گفت: حضور به موقع، تدبیر و رشادت موثر شهید صیاد شیرازی در بزنگاه‌ها و صحنه‌های حساس نظام و انقلاب منجر به خلق حماسه‌های بی‌نظیر شد.

وی ادامه داد: نقش موثر این شهید در کردستان، در خوزستان و هشت سال دفاع مقدس و نیز حماسه بی‌نظیر مدیریتی‌ وی در تبدیل تهدید منافقین به فرصتی برای ایران اسلامی در عملیات پیروزمندانه مرصاد، فرازهای مهمی از زندگی این شهید است.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش اظهار کرد: ایمان و اخلاص، بصیرت در شناخت دوست و دشمن، فعالیت‌های انقلابی و مذهبی در زمان مبارزات انقلاب اسلامی از ویژگی‌های بارز شهید صیاد شیرازی بود.

وی خاطر نشان کرد: نقش مهم این شهید در پیوند نیروهای ارتش با انقلابیون در اصفهان و حفظ نظم و انسجام پادگان‌های این شهر پس از پیروزی انقلاب موجب شد سرمایه‌های ارتش به‌عنوان تنها نیروی مسلح در ابتدای انقلاب حفظ شود.

سرهنگ خلبان نظری همچنین با گرامی‌داشت یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سپهبد شهید ولی‌الله قرنی گفت: مجاهدت فی سبیل الله، اخلاص و ایمان، اعتقاد راسخ به ولایت و شهید بودن و شهید شدن در راه ولایت از آموزه‌های زندگی و شهادت این سه سپهبد شهید انقلاب اسلامی است.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش اظهار کرد: امروز با بزرگداشت این شهدا و بیان رشادت‌های ایشان درس زندگی، مبارزه و شهادت را برای خود تکرار و تمرین خواهیم کرد.

سرهنگ خلبان نظری با اشاره به برنامه‌های هوانیروز اصفهان از ۲۱ فروردین سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی تا سوم اردیبهشت سالروز شهادت سپهبد ولی‌الله قرنی، گفت: در این ایام، اقدامات نظامی و پروازی، شرکت در مراسم و رژه ۲۹ فروردین و گرامی‌داشت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی، برپایی نمایشگاه فرهنگی و نظامی در معرفی سیره‌ و روش زندگی شهدا و رزمندگان و تبیین حماسه‌هایشان در دستور کار پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان قرار دارد.

پایگاه چهارم هوانیروز ارتش به‌عنوان یکی از بزرگترین پایگاه‌های هوانیروز کشور نقش مهمی در هشت سال دفاع مقدس و ارایه خدمات امدادی در سال‌های پس از دفاع مقدس داشته است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما