plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۲۲۶۷۹
ضمن محکوم کردن جنایت رخ داده در حرم مطهر رضوی

قالیباف: اقدامات شیطنت آمیز، هرگز اثری در وحدت و یکپارچگی امت اسلامی و عزت مسلمین ندارد

تأکید بر ضرورت تسریع در پیگیری و ریشه یابی حادثه
رئیس مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن جنایت رخ داده در حرم مطهر رضوی، خواستار پیگیری و ریشه یابی این حادثه و هوشیاری در قبال طراحی دشمنان برای ایجاد تفرقه در میان امت اسلام شد.
قالیباف: اقدامات شیطنت آمیز، هرگز اثری در وحدت و یکپارچگی امت اسلامی و عزت مسلمین ندارد
به گزارش ایصال نیوز از خانه ملت، دکتر محمدباقر قالیباف در صحن علنی امروز (چهارشنبه 17 فروردین) مجلس شورای اسلامی، در نطق پیش از دستور، با محکوم کردن جنایت رخ داده در حرم مطهر رضوی گفت: این حادثه ناگوار و شهادت حجت الاسلام اصلانی روحانی جهادی و فعال در مناطق محروم مشهد و سایر مناطق را به مردم عزیز خراسان به ویژه مشهد و خانواده محترم ایشان تسلیت می گوییم و برای سایر مجروحین نیز از خداوند بزرگ آرزوی شفا داریم.

وی ادامه داد: لازم می دانم تاکید کنم که مسئولان مربوطه به این اتفاق رسیدگی کرده و پیگیری و ریشه یابی سریع این حادثه در داخل و خارج را در دستور کار قرار دهند، البته پیگیری های جدی آغاز شده و ان شاء الله با جدیت بیشتری این موضوع دنبال شود.

رئیس قوه مقننه کشورمان خطاب به مردم در مورد این حادثه تلخ و ناگوار یادآور شد: ملت عزیز، شریف و ارجمندمان باید هوشیار باشند، از این جهت که دشمنان این کشور و فرصت طلبان نتوانند از این قبیل جنایات برای برهم زدن دوستی و برادری بین ملت ها سوءاستفاده کنند.

وی ادامه داد: بسیاری از برادران افغان ما در راه دفاع از همین کشور در دوران دفاع مقدس بدون هیچ ما به ازایی در میدان های جنگ حضور پیدا کردند، جنگیدند، دفاع کردند، مجروح شدند و به شهادت رسیدند و در بسیاری از موضوعات دیگر مشاهده کردیم که در جبهه مقاومت دفاع و سینه سپر کردند و حضور داشتند، از این رو ملت ما هوشیار بوده و هوشیارتر خواهند بود که اینگونه اقدامات شیطنت آمیز، هرگز اثری در وحدت و یکپارچگی امت اسلامی و همچنین عزت مسلمین و عظمت و زنده بودن بیش از گذشته اسلام نداشته باشد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما