plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
کد مطلب : ۲۲۳۸۳

توضیحات سازمان قضائی نیروهای مسلح درباره قتل چهار سرباز توسط سربازی دیگر

سازمان قضائی نیروهای مسلح درباره قتل چهار سرباز به دست یکی از سربازان هم خدمتی در یکی از پادگان های منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بوشهر، توضیحاتی ارائه کرد.
توضیحات سازمان قضائی نیروهای مسلح درباره قتل چهار سرباز توسط سربازی دیگر
به گزارش ایصال نیوز، روابط عمومی سازمان قضائی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه هنوز علت دقیق حادثه و انگیزه قاتل مشخص نیست اعلام کرد، قبل از اخذ اظهارات متهم هیچ ادعایی صحت ندارد.

گفتنی است، سربازی که سحرگاه دیروز اول فروردین در یک پادگان نظامی چهار نفر از سربازان هم خدمتی خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، با اقدام به موقع پلیس استان، در یکی از روستاهای حوالی دیلم در محاصره نیروهای انتظامی استان قرار گرفت و دستگیر شد.

این سرباز پس از حادثه، با گروگان گرفتن یکی از شهروندان، قصد عزیمت به خوزستان را داشت که با اشراف اطلاعاتی پلیس و در هنگام عبور در شهرستان دیلم، شناسایی و خودرو در اختیار وی توقیف شد.

همچنین فرد گروگان آزاد ولی قاتل با استفاده از تاریکی هوا به بیابان‌های اطراف متواری شد که با اقدام‌های همه جانبه پلیس استان و کنترل کردن کلیه راه‌های خروجی شهرستان در نهایت، سرباز قاتل توسط اکیپ ویژه فرماندهی انتظامی استان دستگیر شد.

سازمان قضایی نیروهای مسلح افزوده، تحقیقات پیرامون این حادثه درحال انجام است و با تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : خبرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما