plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۲۲۱۷۶
در جلسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه

اسماعیلی: استفاده از ظرفیت های حوزوی از سیاست های جدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است

علاقه مندی وزارت ارشاد به راه اندازی دفتر مشارکت و همکاری با مجموعه های حوزوی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد تعامل و استفاده از ظرفیت های حوزوی در دو بخش برادران و خواهران از سیاست های جدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
اسماعیلی: استفاده از ظرفیت های حوزوی از سیاست های جدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است
به گزارش ایصال نیوز، محمدمهدی اسماعیلی در ادامه سفرهای خود به استان قم و در پنجمین سفر در دو برنامه جداگانه ابتدا با جمعی از اساتید و مبلغان خواهر حوزه علمیه نشستی صمیمانه داشت و در ادامه در جلسه با حضور در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم سخنرانی کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع اساتید و مبلغان خواهر حوزه با شنیدن نظرات آن ها، سیاست های این وزارتخانه را تبیین کرد و نسبت به راه اندازی دفتر مشارکت و همکاری وزارتخانه با مجموعه های حوزوی خواهران در قم اعلام آمادگی کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی کشور در جلسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه نیز با بیان سیاست ها و برنامه های کلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اشاره به موانع و مشکلات پیش رو در حوزه فرهنگ بر عزم جدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر رساندن این وزارتخانه به سطح تراز مد نظر مقام معظم رهبری تاکید کرد و به بیان اقدامات متعدد انجام شده در این راستا پرداخت.

برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت های غنی مجموعه های حوزوی در پیاده سازی اهداف مدنظر از دیگر نکات مطرح شده در این جلسه بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد رییس مجمع و طلاب و فضلای حاضر در مجمع نیز با تقدیر از حضور وزیر در این نشست بر پشتیبانی و حمایت همه جانبه مجمع برای پیاده سازی برنامه های کلان دولت مردمی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگ تاکید کردند.   

عکس
 
 
انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما