plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۲۲۱۷
ریزش قیمت خودرو ادامه دارد

سایپا ۱۵۱ امروز ۴۴ میلیون تومان قیمت خورد

معاملات خودرو همچنان در رکود است
سایپا ۱۵۱ امروز ۴۴ میلیون تومان قیمت خورد پراید امروز بالاخره از مرز روانی ۵۲ میلیون تومان پایین آمد. نبض بازار همچنان بر ادامه کاهش قیمت خودرو با توجه به کاهش قیمت ارز و رکود معاملات خودرو است.
سایپا ۱۵۱ امروز ۴۴ میلیون تومان قیمت خورد
 به گزارش ایصال نیوز، در حالی که عرضه پراید ۱۱۱ به بازار کاهشی قابل توجه را تجربه کرده است که خود مانعی بر سر راه کاهش نرخ این خودرو در بازار است اما قیمت این خودرو بالاخره با کاهشی نزدیک به ۵۰۰ هزار تومان به ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. قیمت این خودرو در نمایندگی‌ها ۳۹ میلیون و ۶۸۱ هزار تومان است. این خودرو در هفته گذشته ۵۶ میلیون تومان فروخته شد.
گزارش های رسیده از بازار نشان می دهد قیمت سایپا ۱۳۱ نیز از ۴۹ میلیون تومان در هفته گذشته به ۴۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. قیمت نمایندگی این خودرو ۳۷ میلیون و ۶۴۱ هزار تومان است. سایپا ۱۳۲ نیز در بازار امروز به قیمت ۴۸ میلیون تومان قیمت خورد اما معامله چندانی بر این خودرو صورت نگرفت.
سایپا ۱۵۱ نیز در بازار ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فایل شده است.
گفتنی است سایر خودروهای داخلی و خارجی در دو روز گذشته همین روند ریزش و کاهش قیمت را داشته اند. برای نمونه؛ ریزش قیمت ساندرو استپ وی، که در هفته‌های گذشته تا ۲۶۰ میلیون تومان نیز افزایش یافته بود دیروز به ۲۰۰ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ از ۱۳۰ میلیون تومان در روزهای گذشته به ۱۰۸ میلیون تومان در بازار رسیده است.
«سعید موتمنی»، رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران در گفت وگو با ایرنا افزود: قیمت خودروها در بازار کاهشی شده و به شرط عدم تصمیم گیری های بی محابای برخی شرکت‌ها در افزایش قیمت‌ها، پیش بینی می‌شود کاهش قیمت‌ها ادامه دار باشد.
برخی ارزیابی ها حاکی از آن است که خودروسازان از ترس کاهش قیمت بازار و زیان ناشی از رکود معاملات، در روزهای آینده خودروهای بیشتری را از انبارها به بازار سرازیر خواهند کرد.   
انتهای پیام/*
۱
مرجع : خبرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما