plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۲۱۵۹
به‌رغم محدودیتها و کارشکنی رژیم صهیونیستی

نماز عید فطر در مسجد الاقصی با شکوه تمام امروز برگزار شد

بیش از 120 هزار نمازگزار فلسطینی، تکبیرگویان نماز عید فطر را اقامه کردند
شیخ محمد حسین، مفتی فلسطین و خطیب مسجد الاقصی در خطبه‌های عید از مردم خواست بعد از ماه رمضان نیز با پایداری و استقامت و گستردگی هرچه تمام تر در مسجد الاقصی حضور یابند و به یاری قدس همت کنند. به دلیل حضور گسترده سربازان اسرائیلی و محدودیتها و کنترلهای سختگیرانه، شمار زیادی از ساکنان قدس، نماز عید را در کوچه و خیابان‌های اطراف مسجد الاقصی اقامه کردند.
نماز عید فطر در مسجد الاقصی با شکوه تمام امروز برگزار شد
به گزارش ایصال نیوز، بیش از 120 هزار هزار فلسطینی نماز عید فطر را در مسجد الاقصی اقامه کردند. روزه داران فلسطینی پس از یک ماه روزه داری صبح امروز چهارشنبه در عید سعید فطر، تکبیرگویان، نماز عید سعید فطر را در مسجد الاقصی و اطراف آن با شکوه تمام اقامه کردند. فلسطینیان ساکن کرانه باختری، شهرهای فلسطین اشغالی و قدس از بامداد امروز در حالی که عید را به یکدیگر تبریک می گفتند، به مسجد الاقصی آمدند و در نماز عید شرکت کردند.
به دلیل حضور گسترده سربازان اسرائیلی و محدودیتها و کنترلهای سختگیرانه، شمار زیادی از ساکنان قدس، نماز عید را در کوچه و خیابان‌های اطراف مسجد الاقصی اقامه کردند.
شیخ محمد حسین، مفتی فلسطین و خطیب مسجد الاقصی در خطبه‌های عید از مردم خواست بعد از ماه رمضان نیز با پایداری و استقامت و گستردگی هرچه تمام تر در مسجد الاقصی حضور یابند و به یاری قدس همت کنند.
انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما