plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۲۱۵۷

عربستان: در عملیات امداد و نجات یک خدمه کشتی ایرانی را نجات دادیم

بر اساس اعلام مقامات سعودی، این کشتی با هویت ایرانی در نزدیکی سواحل حدیده یمن در تردد بوده و مقامات سعودی مشغول پیگیری موضوع می باشند، اما کشتی دچار حادثه نشده و فقط فرد حادثه دیده، در اثر سقوط در داخل کشتی دچار حادثه شدید شده و هم اکنون تحت درمان در بیمارستان نظامی جیزان عربستان است. این دومین مورد عملیات امداد عربستان به کشتی های ایرانی در یک ماه اخیر است
عربستان: در عملیات امداد و نجات یک خدمه کشتی ایرانی را نجات دادیم
به گزارش ایصال نیوز به نقل از یورونیوز، عربستان می گوید یکی از کارکنان یک کشتی متعلق به ایران را در شمال غربی بندر حدیده نجات داده است. ترکی المالکی، سخنگوی نظامی ائتلاف جنگ علیه یمن به رهبری عربستان اعلام کرد که مرکز امداد و نجات بندر جده گزارشی مبنی بر درخواست کمک یک کشتی ایرانی دریافت کرد.
بنا به این گزارش، مسئولان کشتی ایرانی از اداره هوانوردی عربستان درخواست کرده اند تا به نجات جان یکی از کارکنان کشتی به دلایل پزشکی کمک کنند. در گزارش خبرگزاری دولتی عربستان آمده است که حال فرد «مصدوم» رو به وخامت گذاشته بود.
ترکی المالکی اعلام کرده است که نیروهای ائتلاف با درخواست کشتی ایرانی موافقت کردند و با بالگرد ویژه عملیات پزشکی او را از داخل کشتی نجات دادند.
به گفته ترکی المالکی این فرد که نامش اعلام نشده است اکنون در یکی از مراکز بیمارستانی در شهر جیزان در جنوب عربستان بستری است.
طبق اعلام ترکی المالکی درخواست رسمی ایران از طریق سفیر این کشور در سازمان ملل به سفیر عربستان در این نهاد منتقل شده بود.
این کشتی ایرانی در نزدیکی سواحل حدیده یمن در تردد بوده، اما کشتی دچار حادثه نشده و بر اساس گفته مقامات سعودی فرد حادثه دیده در اثر سقوط در داخل کشتی دچار حادثه شدید شده است.
انتهای پیام/*
۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما