plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۲۱۵۳۱

محدودیت‌های کرونایی در بسیاری از کشورهای اروپایی برداشته می‌شود

بسیاری از کشورهای اروپایی محدودیت‌‌های کرونایی را به دنبال کاهش آمار مبتلایان و افزایش میزان واکسیناسیون در این کشورها لغو می‌کنند.
محدودیت‌های کرونایی در بسیاری از کشورهای اروپایی برداشته می‌شود
بسیاری از کشورها به دنبال کاهش موارد ابتلا به ویروس کرونا و افزایش میزان واکسیناسیون در کشورشان تدابیر اتخاذ شده در مبارزه با ویروس کووید-19 را به طور کامل و برخی از آنها نیز محدودیت‌های کرونایی چون ارائه کارت واکسن و استفاده اجباری از ماسک را لغو می‌‌کنند.

دانمارک یکی از این کشورها از اول فوریه ماه جاری کووید-19 را از لحاظ اجتماعی از فهرست «بیماری‌های خطرناک» خارج کرده و تمام محدودیت‌های مربوط با این بیماری را لغو کرد.

- سوئد

سازمان بهداشت عمومی سوئد نیز تمام محدودیت‌های وضع شده در راستای مبارزه به کووید-19 را از 9 فوریه ماه جاری برداشته و آزمایش‌های کرونا را به پایان رساند.

- نروژ

دولت نروژ از لغو تمام محدودیت‌های کرونایی از 17 فوریه ماه جاری در این کشور خبر داد.

- فنلاند

سانا مارین، نخست‌وزیر فنلاند نیز اعلام کرد که در مرحله اول همه محدودیت‌های وضع شده برای مقابله با ویروس کووید-19 از 14 فوریه کاهش می‌باید و از اول مارس نیز به پایان خواهد رسید.

- انگلستان

وزارت بهداشت انگلستان اعلام کرد که در سایه موفقیت بزرگ در برنامه واکسیناسیون سراسری اجرای نقشه «ب» که در راستای کنترل شیوع سویه جهش یافته کووید-19 «اومیکرون» از 8 دسامبر 2021 اعمال شده بود، به پایان رسیده‌است.

- ایتالیا

وزارت بهداشت ایتالیا اعلام کرد که از روز جمعه 11 فوریه مقررات استفاده اجباری از ماسک در فضای باز لغو شده‌است.

- اسپانیا

اسپانیا نیز از روز گذشته دهم فوریه مقررات مربوط به استفاده اجباری از ماسک در فضای باز را لغو کرد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : آناتولی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما