plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۲۱۲۴۰

همزمانی سفر رئیس رژیم اسرائیل به امارات و فرود هواپیمای نظامی آن در قطر

همزمان با ورود رئیس رژیم صهیونیستی به فرودگاه ابوظبی امارات، یک خبرنگار اسرائیلی از فرود یک هواپیمای متعلق به ارتش این رژیم در فرودگاه دوحه خبر داد.
همزمانی سفر رئیس رژیم اسرائیل به امارات و فرود هواپیمای نظامی آن در قطر
به گزارش ایصال نیوز، «ایتای بلومینتال»، خبرنگار شبکه تلویزیونی اسرائیلی کان اعلام کرد صبح امروز یکشنبه یک فروند هواپیمای ارتش اسرائیل در فرودگاه دوحه به زمین نشسته است.

این خبرنگار با انتشار تصویری از خط سیر این هواپیما که از فراز خاک عربستان سعودی عبور کرده در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: «هواپیمای ترابری با شماره پرواز N280G پس از توقف در شرم الشیخ مصر بامداد امروز در دوحه به زمین نشست».

وی تاکید کرد این هواپیما در حال انجام یک ماموریت دیپلماتیک است. به گفته بلومینتال این برای دومین بار طی چند روز گذشته است که یک هواپیمای اسرائیلی در قطر به زمین می نشیند.

همزمان نیز برخی منابع بر اساس داده‌های سایت‌های پروازها، از تغییر مسیر هواپیمای «اسحاق هرتزوگ»، رئیس رژیم اسرائیل از ابوظبی به دبی خبر داده بودند.

اسحاق هرتزوگ که صبح امروز فلسطین اشغالی را به مقصد امارات ترک کرده بود، ساعتی قبل وارد فرودگاه ابوظبی شد و مورد استقبال شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات قرار گرفت.

این اولین سفر او به این کشور بعد از عادی سازی روابط بین ابوظبی و تل آویو است.
اگرچه این اولین سفر رژیم صهیونیستی به امارات از هفته پیش رسانه ای شده بود، اما دولت قطر هنوز در باره فرود هواپیمای نظامی اسرائیلی در فرودگاه دوحه توضیحی نداده است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما