plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
کد مطلب : ۲۰۷۱۷
در توئیتی با اشاره به مذاکرات احیای برجام

ظریف: احیای برجام پیروزی عقل و دیپلماسی بر تعصب است

احیای برجام یک موفقیت جهانی است
دیپلمات ارشد و وزیر امور خارجه پیشین جمهوری اسلامی ایران، احیای برجام را پیروزی عقل و دیپلماسی بر تعصب و تفکر صفر و صدی دانست و از تلاش‌های تیم ایران برای اطمینان یافتن از اجرایی شدن کامل برجام حمایت کرد.
ظریف: احیای برجام پیروزی عقل و دیپلماسی بر تعصب است
محمدجواد ظریف، در خصوص مذاکرات احیای برجام در وین اظهار داشت: تلاش‌های تیم ایران برای اطمینان یافتن از اجرایی شدن کامل برجام [توافق هسته‌ای] که منطقا باید از سوی طرفی انجام شود که از توافق خارج شده بود، شایان حمایت کامل ماست.

ظریف در ادامه در حساب توئیتری خود نوشت: احیای برجام یک موفقیت جهانی - به نفع ایران و جهان - و پیروزی عقل و دیپلماسی بر تعصب و تفکر صفر و صدی است.

#IranTeam’s efforts to ensure full implementation of #JCPOA—that must logically begin by the party that exited—deserve our full support.

Restoring JCPOA is a global success—benefiting both Iran & the world—and a triumph of reason & diplomacy over imposition & zero-sum mentality.

— Javad Zarif (@JZarif) January 7, 2022

هشتمین دور گفت‌گوهای احیای برجام در وین هفته گذشته با برگزاری نشست کمیسیون مشترک به ریاست علی باقری، مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و انریکه مورا، معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا از سر گرفته شده است.

در این نشست که با شرکت هیأت‌های ایران، گروه ۱+۴ و اتحادیه اروپا در هتل کوبورگ برگزار شد، روند مذاکرات مورد ارزیابی قرار گرفته و در خصوص نحوه ادامه گفت‌گوها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : اسپوتنیک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما