plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۲۰۴۳۰

کاروان نظامیان آمریکایی در بغداد مورد هدف قرار گرفت

خروج واحدهای رزمی ائتلاف بین المللی از عراق انجام شد
همزمان با پایان حضور واحدهای رزمی ائتلاف بین المللی در عراق، یک منبع امنیتی در عراق اعلام کرد: یک کاروان حامل تجهیزات ائتلاف بین‌ المللی در بغداد هدف انفجار بمب قرار گرفت.
کاروان نظامیان آمریکایی در بغداد مورد هدف قرار گرفت
به گزارش ایصال نیوز، یک منبع امنیتی به خبرگزاری موازین نیوز گفت: بمبی عصر دیروز چهارشنبه، در مسیر کاروان حمایت لجستیکی ائتلاف بین‌ المللی به رهبری آمریکا در حین عبور از اتوبان الشعله در شمال غرب بغداد منفجر شد.

این منبع افزود: این انفجار تلفاتی نداشت و خسارات کمی بر جای گذاشت.

روز سه‌ شنبه نیز بمبی در مسیر کاروان لجستیکی آمریکا در استان بصره منفجر شد.

از سوی دیگر، روز چهارشنبه، سخنگوی فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق از پایان یافتن خروج واحدهای رزمی ائتلاف بین المللی خبر داد.

تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق، خروج واحدهای رزمی ائتلاف بین المللی ضد تروریست از عراق به پایان رسیده و تنها مشاوران نظامی خارجی در این کشور باقی مانده‌اند.

الخفاجی تصریح کرد: ماموریت نیروهای مسلح خارجی از مبارزه به مشاوره تغییر یافته ... از سربازان خارجی در عراق، تنها تعداد محدودی از مشاوران باقی مانده‌اند.

این در حالی است که سخنگوی فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق پیش از این از تخلیه پایگاه حریر در اربیل و پایگاه هوایی عین‌الاسد در استان الانبار از نیروهای رزمی آمریکا خبر داده بود.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : اسپوتنیک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما