plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۲۰۳۰۰

نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای اولین بار وارد ابوظبی شد

جهاد اسلامی: سازش با دشمن صهیونیستی خیانت به فلسطین است
نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای نخستین بار عصر دیروز یکشنبه وارد امارات متحده عربی شد. جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای اعلام کرد، عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی خیانت به فلسطین است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای اولین بار وارد ابوظبی شد
به گزارش ایصال نیوز، محافل سیاسی منطقه، سفر بنت به امارات را سفری در بالاترین سطح از زمان عادی سازی روابط میان تل آویو با امارات تلقی کرده‌اند.

منابع خبری یکشنبه شب گزارش دادند، هواپیمای حامل نخست وزیر رژیم صهیونیستی از حریم هوایی عربستان سعودی برای ورود به امارات متحده عربی استفاده کرده است.

به گزارش المیادین، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند پس از هماهنگی میان مقام‌های این رژیم و عربستان سعودی، ‌هواپیمای حامل «نفتالی بنت» در سفر به امارات از حریم هوایی عربستان عبور کرده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی عصر یکشنبه برای نخستین بار به امارات متحده عربی سفر کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به سفر نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی به امارات متحده عربی طی بیانیه‌ای اعلام کرد، عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی خیانت به فلسطین است.

در بیانیه یکشنبه شب جنبش جهاد اسلامی فلسطین آمده است، استقبال حکام اماراتی از نفتالی بنت رییس دولت دشمن صهیونیستی را محکوم می‌کنیم.

جهاد اسلامی افزوده است: عادی سازی روابط و ائتلاف با رژیم اشغالگر، خیانت به فلسطین است. این بیانیه می‌افزاید، استقبال از بنت، به معنای تقویت امنیت این رژیم جنایتکار و تلاش برای مشروعیت بخشیدن به موجودیت نامشروع آن است.

امارات و رژیم صهیونیستی در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰ با وساطت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا توافقی موسوم به ابراهیم را امضاء و رسما روابط دیپلماتیک خود را عادی‌سازی کردند؛ موضوعی که به شدت با مخالفت فلسطینی‌ها روبه رو شد و آن را محکوم کردند.

وزیر همکاری‌های منطقه‌ای کابینه رژیم صهیونیستی نیز اخیرا ادعا کرد که تل‌آویو با تمام کشورهای عربی خاورمیانه ارتباط دارد.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما