plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
کد مطلب : ۱۹۷۲۴

حملات گسترده جنگنده‌های متجاوز سعودی به سه استان یمن

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی چند مرتبه مناطقی از سه استان یمن از جمله صنعاء، صعده و عمران را هدف حملات خود قرار دادند. انصارالله یمن با موشک بالستیک پایگاه‌های سعودی را هدف قرار داد
حملات گسترده جنگنده‌های متجاوز سعودی به سه استان یمن
به گزارش ایصال نیوز، رسانه‌های یمنی بامداد پنجشنبه از حملات شدید جنگنده‌های ائتلاف متجاوز و جنایتکار سعودی به مناطق مختلفی از صنعاء خبر دادند.

شبکه «المسیره» در خبری فوری گزارش داد: «جنگنده های متجاوز سعودی-آمریکایی به صنعا پایتخت این کشور حمله کردند. دو حمله به منطقه حفاظت‌شده در منطقه الثوره انجام شد».

در ادامه این گزارش آمده است: «متجاوزان سعودی-آمریکایی به منطقه الحفا در منطقه السبعین حمله کردند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی همچنین منطقه جبل‌النهدین در جنوب صنعا پایتخت یمن را هدف قرار دادند و سه بار به مناطق حفاظت‌شده حمله کردند».

وبگاه مرکز اطلاع‌رسانی انصارالله یمن هم دقایقی بعد نوشت: «متجاوزات سعودی-آمریکایی به شهرستان حرف سفیان واقع در استان عمران نیز حمله کردند».

این پایگاه سپس خبر داد که منطقه سحار واقع در استان صعده نیز هدف حملات هوایی شدید و ددمنشانه سعودی‌ها قرار گرفته است.

گفتنی است؛ این حملات تنها ساعاتی پس از آن روی داد که سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که حمله موشکی مقاومت به پایگاه مزدوران آل سعود در ظهران در جنوب عسیر در عربستان سعودی به کشته و زخمی شدن شمار زیادی از افسران و سربازان دشمن انجامیده است.

سرتیپ یحیی سریع با اشاره به اینکه یگان موشکی یمن علاوه بر پایگاه دشمن در ظهران، پایگاههای مزدوران در مأرب و تعز را نیز با موشک های بالستیک هدف قرار داد، افزود که یکی از کشته شدگان، فرمانده هنگ یکم مزدوران آل سعود در ظهران بود.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما