plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۷
کد مطلب : ۱۸۲۴۸

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف پایتخت و شهر حمص سوریه

منابع رسمی در سوریه از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف پایتخت و شهر حمص و مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با این حملات خبر می دهند.
حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف پایتخت و شهر حمص سوریه
به گزارش ایصال نیوز، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در نخستین دقایق بامداد امروز (جمعه) اعلام کرد که صدای چندین انفجار در اطراف شهر دمشق شنیده شده و بلافاصله سامانه های پدافند هوایی این کشور با اهداف دشمن در آسمان این شهر مقابله کردند.

در همین حال، یک منبع نظامی سوری به «سانا» اظهار داشت: دشمن اسرائیلی حدود ساعت ۲۳:۰۳نیمه شب (۰۰:۳۳ بامداد جمعه به وقت تهران) با تجاوز خصمانه هوایی به سوریه اقدام به شلیک انبوهی از موشک از فراز جنوب شرق بیروت کرده و برخی اهداف در اطراف شهر دمشق و اطراف شهر حمص را هدف قرار داد.

این منبع نظامی که نام وی فاش نشده، در ادامه همچنین تاکید کرد که سامانه های پدافند هوایی ارتش سوریه به مقابله با موشک های رژیم صهیونیستی پرداخته و بیشتر آنها را ساقط کردند وخسارات این حمله در دست بررسی می باشد.

از سوی دیگر، خبرنگار شبکه خبری «المیادین» در دمشق نیز از مقابله سامانه های پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف دشمن در حومه غربی این شهر و حومه جنوبی حمص خبر داده و اعلام کرد که حمله رژیم صهیونیستی، مناطق «قارة» واقع در شمال غرب پایتخت سوریه و اطراف فرودگاه بین المللی آن را هدف قرار داده است.

هنوز خبری از میزان خسارت یا تلفات انفجارات ناشی از این حمله منتشر نشده است.

انتهای پیام/*
۰
مترجم : احمد امینی
مرجع : سانا سوریه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما