plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۱۸۰۷۳

عروج علیرضا خزایی، اهالی رسانه را داغدار کرد

همزمان با رووز خبرنگار، عروج علیرضا خزایی، مردِ وزین و نیکخوی رسانه ای در خبرگزاری ایرنا، پس از ماه‌ها تحمل بیماری جانکاه، همچون عروج اسماعیل سیجانی بر اثر بیماری خیلِ همکارانش را به سوگ نشاند.
عروج علیرضا خزایی، اهالی رسانه را داغدار کرد
به گزارش ایصال نیوز، علیرضا خزایی خبرنگار پیشکسوت ایرنا در آستانه هفدهم مرداد(روز خبرنگار)، شامگاه شنبه پس از مدت‌ها تحمل درد و رنج، قلب سرشار از زندگی‌اش از تپیدن باز ایستاد و آسمانی شد. خزایی از مدیران ،خبرنگاران پیشکسوت و نیروهای فعال و خستگی‌ناپذیر ایرنا بود و سه دهه از عمر خود را در حوزه‌های مختلف خبری از جمله ‌مشاور مدیر عامل، مدیر کل اخبار داخلی، مدیرکل استان‌ها، معاون اداره کل چند رسانه ای، رییس مرکز ایرنا در مسکو، رییس مرکز دوشنبه، خبرنگار مرکز کرمانشاه، سردبیر گروه اقتصادی، رییس مرکز کرمانشاه و رییس مرکز ایلام گذراند.

او که از بهمن سال ۹۸ دچار ضایعه مغزی شد؛ در شرایط بسیار سخت بیماری می‌گفت: زندگی تحمل است و این که بتوانی با زخم‌های آن سرپا بایستی و با رنج‌های آن کنار بیایی. او بسیار گشاده‌رو و مهربان بود و می‌گفت: دوست داشتن گاهی وقت‌ها سنگین است مانند سنگینیِ لیاقتِ دوست داشته‌شدن. او دوست داشتن دیگران را عین زندگی می‌دانست.

خزایی، روزنامه‌نگاری را یکی از شریف‌ترین شغل‌ها می‌دانست و می‌گفت: زندگی من با خبر گره خورده است و یقین دارم مرگ من نیز یک خبر خواهد بود که در ایرنا و برخی رسانه‌ها منتشر می شود و این آخرین خبر من است.

او با آن چهره آرام و رفتار متینش، چهره شاد و پرعطوفتش و شخصیتِ بارزش، پُرجاذبه‌تر از آن بود که براحتی و به این زودی‌ها، بتوان نام و یاد عزیزش را از خاطر بُرد.

پیکر مطهرش، دیروز در حالی بر دوش همکاران اشکبارش تا خانه ابدیش در قطعه "نام‌آوران" بهشت زهرا مشایعت شد که هنوز یکماه از وداع جانکاهمان با یکی دیگر از یاران یعنی داریوش غفاری نگذشته است،

ضمن‌ اینکه چند روز پیش از تراژدی داریوش، ۲ همکار دیگر رسانه‌ایمان از جمله یک ایرنایی دیگر(ریحانه یاسینی) هم در حادثه واژگونی اتوبوس، جانشان را از دست داده بودند.

شگفت‌اینکه، اینک در اثنای نگارش مرثیتش و مقارن با مراسم تشییع پیکرش، بازهم خبر دیگری آمد که همکار دیگرمان اسماعیل سیجانی نیز بر اثر بیماری آسمانی شده است.

مراسم تشییع و تدفین پیکر علیرضا خزایی، دیروز دوشنبه ۱۸ مرداد در قطعه ۲۵۵ نام‌آوران بهشت زهرا(س) تهران با حضور اعضای خانواده و تعدادی از بازنشستگان، پیشکسوتان، کارکنان و معاون خبر این خبرگزاری برگزار شد.

انتهای پیام/*
 
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما