plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۱۸۰۴۰

اسماعیلی رییس دفتر و محمد مخبر معاول اول رئیس دولت سیزدهم شد

حجة الاسلام رئیسی رئیس دولت سیزدهم، طی حکمی محمد مخبر را به عنوان معاون اول رئیس‌جمهور منصوب کرد. رییس جمهوری حکم انتصاب غلامحسین اسماعیلی را نیز به عنوان رییس دفتر خود صادر کرد.
اسماعیلی رییس دفتر و محمد مخبر معاول اول رئیس دولت سیزدهم شد
به گزارش ایصال نیوز، محمد مخبر که امروز یکشنبه با حکم سیدابراهیم رئیسی به عنوان معاون اول رئیس جمهور منصوب شد، با حکم رهبر معظم انقلاب در دو دهه اخیر ریاست ستاد اجرایی فرمان امام را بر عهده داشته است.

مخبر دارای مدرک دکتری حقوق بین‌الملل است.

وی متولد دزفول و دارای سوابق و فعالیت‌های انقلابی در دوران طاغوت و سوابق مدیریتی پس از پیروزی انقلاب است؛ مسئول بهداری سپاه دزفول در زمان جنگ، مدیرعامل مخابرات دزفول، معاون استانداری خوزستان، معاون بازرگانی بنیاد مستضعفان بوده و از سال 1386 تاکنون نیز ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) را برعهده داشته ‌است.

از جمله اقدامات مخبر در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) می توان به تاسیس بنیاد برکت، بنیاد احسان، موسسه دانش بنیان برکت، گروه توسعه اقتصادی تدبیر، راه اندازی قرارگاه محرومیت زدایی و پیشرفت در مسیر خدمت به محرومان و مستضعفین و تولید نخستین واکسن ایرانی کرونا (کوو ایران برکت) اشاره کرد.

از سوی دیگر، حجة الاسلام سید ابراهیم رییسی امروز در حکمی غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه را رییس دفتر خود انتخاب و معرفی کرده است.

غلامحسین اسماعیلی از جانبازان دوران دفاع مقدس، دارای سوابق متعدد اجرایی از جمله در دستگاه قضایی بوده و پیش از این سخنگو و رییس حوزه ریاست قوه قضاییه بوده است.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما