plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
کد مطلب : ۱۷۲۷۶

حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در آذربایجان غربی، دو کشته بر جای گذاشت

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: اتوبوس حامل خبرنگاران رسانه های کشور که عصر روز چهارشنبه دوم تیرماه برای تهیه گزارش احیای دریاچه ارومیه به منطقه سفر کرده بودند، در نزدیکی نقده واژگون شد.
حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در آذربایجان غربی، دو کشته بر جای گذاشت
به گزارش ایصال نیوز، مهران نظری در گفت و گویی دقایقی پس از حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران افزود:در این حادثه تعدادی از خبرنگاران مجروح شدند که در حال اعزام به محل هستیم تا وضعیت بیماران بررسی شود که اطلاعات تکمیلی اعلام می شود.

باقر بهرامی رییس مرکز فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در گفت و گو با ایسنا در خصوص این حادثه گفت: در این حادثه ۲۱ نفر مصدوم شد و دو نفر جان خود را از دست دادند در حال اعزام به محل حادثه هستیم تا وضعیت بیماران به طور کامل بررسی شود.

وی ادامه داد: مصدومان به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

شایان ذکر است، متاسفانه در این حادثه ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا و مهشید کریمی خبرنگار ایسنا جان خود را از دست دادند.

از سوی دیگر، وزیر راه و شهرسازی با تسلیت درگذشت دو نفر از خبرنگاران در سانحه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی، با صدور دستور ویژه، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و کمیسیون ایمنی راه‌ها را مسئول بررسی حادثه رانندگی در نقده کرد تا موضوع را بررسی و اقدامات لازم را انجام دهند.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر تیم کارشناسی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در محل حادثه حاضر شده و مشغول بررسی کارشناسی ابعاد وقوع حادثه هستند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما