plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۱۶۶۳۳

تداوم حملات هوایی صهیونیست ها علیه غزه

حمله موشکی مقاومت به پایگاه های نظامی اسرائیل
درحالی که رژیم اشغالگر قدس با تمام قوای خود علیه غیرنظامیان فلسطینی یورش برده است، مقاومت فلسطینی با افزایش حملات موشکی، اعلام کرد جنگ تا زمانی که رژیم اشغالگر به خواسته های ملت فلسطین تن دهد، ادامه خواهد یافت. شمار شهدای غزه به 227 تن رسید.
تداوم حملات هوایی صهیونیست ها علیه غزه
به گزارش ایصال نیوز، درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی امروز پنج شنبه و در یازدهمین  روز با بمباران مجدد غزه ادامه یافت.

در چند روز گذشته، صهیونیست‌ها تاکنون صدها فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالخوردگان را به شهادت رسانده‌اند و بیش از 1800 واحد مسکونی را بطور کامل ویران کرده اند.

رژیم صهیونیستی با توجه به این که نتوانسته مشکل سیاسی خودش را به سرانجام برساند در برخورد با فلسطینی ها بدون این که عواقب رفتارش را محاسبه کند وحشیانه به فلسطینی ها حمله می کند.

اما از سوی دیگر مقاومت در پاسخ به حملات وحشیانه اشغالگران قدس، از شهر تل آویو پایتخت سیاسی رژیم صهیونیستی تا پادگان های نظامی این رژیم و حتی نیروگاه حساس دیمونا را هدف قرار داده است و از لایه‌های متعدد رژیم صهیونیستی و حتی گنبد آهنین عبور کرده است، گروه‌های مقاومت قدرت پاسخگویی بسیار بالای خود را به نمایش گذاشته اند.

مقاومت فلسطین در پاسخ به تجاوزات صهیونیست ها و ادامه موج حملات اسرائیل به غزه، همچنان به موشک باران سرزمین های اشغالی ادامه می دهد.

آمار شهدا و مجروحین فلسطین فقط در غزه تا امروز در نتیجه حملات صهیونیست‌ها، بیش از 227 تن شهید شدند که از میان آنها بیش از 64 تن کودک، 38 تن زن و ۱۶ تن مسن بودند و بیش از 1630 تن نیز زخمی شدند.

در ادامه حملات موشکی مقاومت به مناطق مختلف اراضی اشغالی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ظهر امروز پنجشنبه یک موشک به سمت اتوبوس حامل نظامیان اسرائیلی در شمال نوار غزه اصابت کرده است. با این حال، او مدعی شده که این اتوبوس خالی بوده و ترکش‌های موشک شلیک شده به یک نظامی که در کنار اتوبوس ایستاده بود، اصابت کرده و او زخمی شده است.

گردان‌های قسام اعلام کرد که علاوه بر این اتوبوس نظامی ساعتی بعد یک نفربر زرهی را در نزدیکی پایگاه زیکیم در شمال نوار غزه با موشک هدایت شونده کورنت هدف قرار داده است.

از سوی دیگر، ابومحمد از فرماندهان ارشد گردانهای الاقصی خاطرنشان کرد که جنگ طولانی خواهد بود و حرف و حدیثی درباره آتش بس واقعی نیست.

ابومحمد افزود: ما در اتاق عملیات مشترک صراحتاً مطالب خود را بیان می کنیم. تا کنون هیچ حرف و حدیثی درباره آتش بس در کار نیست و برآوردها نشان می دهد جنگ تا زمانی که رژیم اشغالگر برخلاف خواستۀ خود به درخواست های مقاومت تن دهد، ادامه خواهد یافت.

ابومحمد گفت: اگر اسرائیل گمان می کند که مهمات مقاومت به زودی تمام می شود، باید بداند که جنگ طولانی خواهد بود و آتش بسی در کار نخواهد بود مگر اینکه وضعیت قدس به حالت قبل برگردد.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما