plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۱۶۵۹۴

نتانیاهو: حمله به غزه را ادامه خواهیم داد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بعد از اتمام نشست کابینه امنیتی اعلام کرد رژیم تحت امر او حمله به مواضع گروه‌های مقاومت را در غزه ادامه خواهد داد.رژیم صهیونیستی، در ساعات اولیه امروز (سه شنبه) بیش از ۵۰ بار شمال و شرق غزه را مورد حمله قرار داد.
نتانیاهو: حمله به غزه را ادامه خواهیم داد
به گزارش ایصال نیوز، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بعد از اتمام یک نشست امنیتی از تصمیم خود برای ادامه دادن حمله به مواضع گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه خبر داد. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «هدف قرار دادن مواضع را در غزه اداامه خواهیم داد. این عملیات را هر اندازه که برای بازگرداندن آرامش لازم باشد ادامه خواهیم داد.»

پیش از این «ابوعبیده»، سخنگوی گردان‌های القسام به رژیم صهیونیستی هشدار داد چنانچه بلافاصله بمباران خانه‌های مسکونی متوقف نشود گروه‌های مقاومت بار دیگر بمباران تل آویو را از سرگرفته و آن را در تیررس موشک‌های خود قرار خواهد داد.

همچنین وزارت بهداشت غزه شامگاه دوشنبه خبر داد که شمار شهدای غزه به ۲۱۲ نفر افزایش یافته که از میان آنها ۶۱ نفر کودک و ۳۶ نفر زن بوده‌اند. ۱۴۰۰ نفر هم در این حملات مجروح شده‌اند.

در آخرین تحول، بامدااد امروز سه شنبه، در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزلی در مرکز غزه، یک فلسطینی و دخترش به شهادت رسیدند.در این حمله که در نزدیکی وزارت بهداشت غزه روی داد، دست کم 10 نفر مجروح شدند.

به گزارش رسانه های خبری، منابع فلسطینی گفتند: همزمان با حملات هوایی دشمن صهیونیستی به شمال غزه، نیروهای مقاومت دور تازه شلیک موشک ها به سمت فلسطین اشغالی را آغاز کردند که با ناکارآمدی سیستم پدافند موشکی این رژیم موسوم به گنبد آهنین همراه بود. جنگندهای رژیم اشغالگر، ده ها بار نیز به مناطق تل الزعتر، مسعود، الخزندار و التوام در شمال نوار غزه حمله کردند.

در همین حال، سازمان ملل متحد از آواره شدن ده‌ها هزار نفر از ساکنان غزه در نتیجه حملات اخیر رژیم صهیونیستی خبر داد.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده. در این مدت، ارتش رژیم صهیونیستی به‌طور مکرر نواحی مسکونی در غزه را هدف بمباران‌های کور قرار داده است.

گروه‌های مقاومت فلسطینی در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی مواضع این رژیم را در مناطق مختلف هدف حملات موشکی قرار داده‌اند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما