plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۱۳۷۹۲

عادل عبدالمهدی: شهید سلیمانی با گذرنامه رسمی وارد عراق شده بود

نخست وزیر سابق عراق گفت که سفر شهید سلیمانی به عراق به طور رسمی و با گذرنامه رسمی با اسم و عکس واقعی خود صورت گرفت نه با گذرنامه جعلی.
عادل عبدالمهدی: شهید سلیمانی با گذرنامه رسمی وارد عراق شده بود
به گزارش ایصال نیوز، «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر سابق عراق در گفت وگو با شبکه خبری «الاتجاه»، درباره آخرین سفر سال گذشته سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عراق گفت که ورود شهید سلیمانی به این کشور (هنگام ترور) به طور رسمی و با گذرنامه رسمی با اسم و عکس واقعی خودش صورت گرفت و گذرنامه جعلی نداشت.

وی در این مصاحبه، با بیان اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانده بزرگی بود، افزود: معمولا همه فرماندهان بزرگ تحت تدابیر شدید امنیتی و احتیاطی نه از لحاظ کثرت نیروهای مسلح، بلکه از لحاظ سری بودن تحرکات و زمان حرکت و ورود آنها قرار دارند و مجهز به یک شبکه ارتباطی و اطلاعاتی هستند که این مسایل را مورد بررسی قرار می دهد.

شایان ذکر است که در صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در یک حمله تروریستی و با دستور مستقیم ترامپ در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله جنایتکارانه، همراه با شهید سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده سازمان حشدالشعبی عراق نیز به شهادت رسید.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما