plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۱۳۱۰۱

بارش برف و باران در جاده‌های ۱۴ استان کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۱۴ استان کشور خبر داد. پیش بینی سازمان هواشناسی نیز از بارش باران و برف ۵ روزه در بسیاری از مناطق کشور و کاهش دما در برخی استان‌ها خبر داده بود.
بارش برف و باران در جاده‌های ۱۴ استان کشور
به گزارش ایصال نیوز، سرهنگ احمد شیرانی درگفت وگویی. درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در برخی از محور‌های چهار استان همدان، مازندران، قزوین و تهران هستیم.

وی افزود: همچنین در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، فارس، قم، مرکزی، کرمان و گیلان نیز بارش باران گزارش شده که لازم است رانندگان حین تردد از این محور‌های حتما فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه را رعایت کنند. علاوه بر آن لازم است تجهیزات زمستانی روی خودرو‌ها نیز نصب شود.

شیرانی در مورد وضعیت ترافیکی نیز خاطرنشان کرد، تردد در جاده‌ها بدون مشکل و گره ترافیکی خاصی در حال انجام است.

گفتنی است، سازمان هواشناسی روز چهارشنبه، از بارش باران و برف ۵ روزه در اکثر مناطق کشور تا یکشنبه هفته آینده و کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در برخی استان‌ها خبر داده بود.

سامانه بارشی از فردا شنبه با شدت کمتر در شرق و جنوب شرق کشور فعال بوده و سپس از کشور خارج می‌شود و تا یکشنبه هفته آینده کاهش دما در نیمه شمالی کشور روی می‌دهد که بیشترین کاهش دما در استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کشور به میزان 5 تا 8 درجه پیش بینی شده است.

طی فعالیت این سامانه، بارش در استان اردبیل، ارتفاعات مناطق شمال غرب، شمال شرق، البرز مرکزی و زاگرس مرکزی به صورت برف پیش بینی می‌شود
.
انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما