plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۱۲۹۲۷
دکتر سیما سادات لاری خبر داد

شمار رسمی جان باختگان کرونا در ایران از مرز ۳۶ هزار نفر عبور کرد

شناسایی هشت هزار و ۹۳۲ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۸ هزار و ۹۳۲ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور در طول شبانه روز گذشته و فوت ۴۲۲ بیمار دیگر خبر داد.
شمار رسمی جان باختگان کرونا در ایران از مرز ۳۶ هزار نفر عبور کرد
به گزارش ایصال نیوز از وزارت بهداشت، دکتر سیما سادات لاری در ارتباط زنده با شبکه خبر اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۱۳ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۹۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۲۹۴ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶۳۷ هزار و ۷۱۲ نفر رسید.
 
وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۲۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۶ هزار و ۱۶۰ نفر رسید.
 
به گفته دکتر لاری خوشبختانه تا کنون ۴۹۵ هزار و ۴۷۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند اما هنوز پنج هزار و  ۳۷۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
 
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: تا کنون پنج میلیون و ۳۶ هزار و ۶۳۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
 
وی یادآور شد: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.
 
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما