plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۱۲۸۱۸

عراقچی با پیشنهاد حل بحران قره باغ وارد مسکو شد

معاون سیاسی وزیر امور خارجه پس از باکو، در دومین مقصد سفر منطقه ای خود برای حل مناقشه قره باغ، وارد مسکو شد. عراقچی بعد از رایزنی با مقامات روسیه به ایروان و از آنجا به آنکارا سفر می کند.
عراقچی با پیشنهاد حل بحران قره باغ وارد مسکو شد
به گزارش ایصال نیوز، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه و فرستاده ویژه جمهوری اسلامی ایران، پس از دیدار از باکو و به منظور پیشبرد ابتکار ایران به منظور حل مناقشه قره باغ و رایزنی با مقامات روسیه بامداد امروز (پنجشنبه) وارد مسکو شد.

وی در بدو ورود به مسکو گفت: گروه مینسک امنیت و همکاری اروپا در طول ۳۰ سال گذشته‌ نتوانستند کاری برای حل اختلافات جمهوری آذربایجان و ارمنستان کنند و جمهوی اسلامی ایران با طرح ابتکاری خود تلاش دارد با همکاری منطقه ای به اختلافات باکو و ایروان پایان دهد که البته کار سختی برای‌ این هدف در پیش رو داریم.

سفر منطقه‌ای عراقچی برای حل مسالمت آمیز مناقشه قره باغ از باکو شروع شد و امروز پنجشنبه بعد از رایزنی با مقامات روسیه به ایروان و از آنجا به آنکارا سفر می کند.

عراقچی دیشب در پاین سفرش به باکو، عنوان کرد که طرح ابتکاری ایران بسیار مورد توجه جمهوری آذربایجان قرار گرفته و ضمن تشریح ویژگی های طرح ابتکاری ایران برای حل مناقشه قره باغ گفت: برخورد جمهوری آذربایجان با این طرح مثبت و سازنده بود.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما