plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۱۱۹۴

گفت و گوی جان بولتون و مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی درباره ایران

تحرکات شیطنت آمیز در منطقه
تحرکات مقامات سیاسی و نظامی امریکا همزمان با فشار اقتصادی همه جانبه و جنگ روانی علیه ایران اگر چه از سر استیصال و درماندگی امریکایی‌هاست، اما باید جدی گرفته شود و یقیناً هوشیاری، ذکاوت و اقدام متقابل و به موقع ایرانی‌ها و از جمله تقویت انسجام ملی خنثی کننده تمام تحرکات دشمنان خواهد بود.
گفت و گوی جان بولتون و مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی درباره ایران
به گزارش ایصال نیوز به نقل از العالم، مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید امروز با همتای اسرائیلی خود دیدار و درباره ایران گفتگو می‌کند.
جان بولتون در این خصوص در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «منتظر دیدار با مئیر بن‌شبات، مشاور امنیت ملی اسرائیل، که قرار است دوشنبه انجام شود، هستم.» او مدعی شد: «موضوعات زیادی برای گفت‌وگو داریم، از جمله تعهد مشترکمان برای مقابله با فعالیت‌های مخرب ایران و دیگر بازیگرانی که [حضور آن‌ها] در خاورمیانه و دیگر نقاط جهان به بی‌ثباتی می‌انجامد.»
دولت ترامپ از زمان خروج از توافق هسته‌ای و تشدید تحریم‌های ایران، کارزاری گسترده را علیه تهران آغاز کرده‌است. به ادعای مقامات واشینگتن، هدف آن‌ها «تغییر رفتار» حکومت ایران است و می‌خواهند جمهوری اسلامی «به‌هنجار» شود.
تهران، خروج دولت ترامپ از «برجام» را غیرقانونی خوانده و اتهام‌های آمریکا در مورد ایجاد بی‌ثباتی در خاورمیانه را رد کرده‌است.
انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما