کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گفت و گوی جان بولتون و مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی درباره ایران

تحرکات شیطنت آمیز در منطقه

26 فروردين 1398 ساعت 10:30

تحرکات مقامات سیاسی و نظامی امریکا همزمان با فشار اقتصادی همه جانبه و جنگ روانی علیه ایران اگر چه از سر استیصال و درماندگی امریکایی‌هاست، اما باید جدی گرفته شود و یقیناً هوشیاری، ذکاوت و اقدام متقابل و به موقع ایرانی‌ها و از جمله تقویت انسجام ملی خنثی کننده تمام تحرکات دشمنان خواهد بود.


به گزارش ایصال نیوز به نقل از العالم، مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید امروز با همتای اسرائیلی خود دیدار و درباره ایران گفتگو می‌کند.
جان بولتون در این خصوص در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «منتظر دیدار با مئیر بن‌شبات، مشاور امنیت ملی اسرائیل، که قرار است دوشنبه انجام شود، هستم.» او مدعی شد: «موضوعات زیادی برای گفت‌وگو داریم، از جمله تعهد مشترکمان برای مقابله با فعالیت‌های مخرب ایران و دیگر بازیگرانی که [حضور آن‌ها] در خاورمیانه و دیگر نقاط جهان به بی‌ثباتی می‌انجامد.»
دولت ترامپ از زمان خروج از توافق هسته‌ای و تشدید تحریم‌های ایران، کارزاری گسترده را علیه تهران آغاز کرده‌است. به ادعای مقامات واشینگتن، هدف آن‌ها «تغییر رفتار» حکومت ایران است و می‌خواهند جمهوری اسلامی «به‌هنجار» شود.
تهران، خروج دولت ترامپ از «برجام» را غیرقانونی خوانده و اتهام‌های آمریکا در مورد ایجاد بی‌ثباتی در خاورمیانه را رد کرده‌است.
انتهای پیام/*


کد مطلب: 1194

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/1194/گفت-گوی-جان-بولتون-مشاور-امنیت-ملی-رژیم-صهیونیستی-درباره-ایران

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir