plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۴
کد مطلب : ۱۱۴۷۶

حمله بالگردهای آمریکایی به یک پاسگاه ارتش سوریه

پس از ممانعت نیروهای سوری از عبور یک خودروی گشتی آمریکایی از مرکز ایست و بازرسی در استان حسکه، بالگردهای آمریکایی با حمله به این پاسگاه، یک نظامی سوریه را شهید و سه نظامی دیگر را زخمی کردند.
حمله بالگردهای آمریکایی به یک پاسگاه ارتش سوریه
به گزارش ایصال نیوز، خبرگزاری سوریه روز دوشنبه اعلام کرد که به دنبال ممانعت ارتش سوریه از عبور گشتی آمریکایی و زخمی شدن یک نظامی آمریکایی، یک فروند بالگرد ارتش آمریکا به پست دیده بانی ارتش سوریه در تل الذهب در جنوب شرقی قامشلی حمله کرد.
از سوی دیگر بر اساس گزارش اسپوتنیک، دریاسالار الکساندر شربیتسکی، رئیس مرکز آشتی احزاب متخاصم در سوریه گفت: بالگردهای آمریكایی به یك پست نظامی سوریه در نزدیك شهرک تل الذهب (استان حسكه) حمله كردند.
به گفته وی، این حادثه صبح روز 17 ماه اوت رخ داده است. بالگردهای آمریکایی به سمت پاسگاه نیروهای مسلح سوریه شلیک کردند و در این حادثه حداقل یک سرباز سوری کشته و دو نفر زخمی شدند.
ساعتی بعد،نیروهای ائتلاف بین المللی به رهبری ایالات متحده این روایت را تکذیب کرد. براساس این پیام، آمریکایی ها ابتدا اجازه عبور از ایست بازرسی را بدست آوردند که سپس توسط افرادی که در نزدیکی پاسگاه بودند مورد حمله قرار گرفتند.
در این پیام آمده است: "با هدف دفاع از خود، نیروهای ائتلاف با آتش پاسخ دادند."
انتهای پیام/*
۲
مرجع : اسپوتنیک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما