plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۲
کد مطلب : ۱۱۴۵۳

حملات هوایی و خمپاره‌ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه حملات خود به نوار غزه، از گلوله باران و حمله به مواضع گروه مقاومت اسلامی حماس در نوار غزه خبر داد.
حملات هوایی و خمپاره‌ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه
به گزارش ایصال نیوز، وزارت جنگ اسرائیل با انتشار بیانیه‌ای از حمله تانکهای این رژیم به مواضع حماس در نوار غزه در پاسخ به ارسال بالنهای آتش زا از سوی فلسطینیها خبر داد. براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، در ساعات اولیه دوشنبه، تانکهای رژیم صهیونیستی، مواضع حماس در نوار غزه را گلوله باران کردند.

به گفته صهیونیستها این حملات در واکنش به ارسال بالنهای آتش زا به اراضی اشغالی و تحریک و تجمع فلسطینیها در خط مرزی غزه با سرزمینهای اشغالی صورت گرفته است.

پیش از این، رسانه‌ها و منابع خبری یکشنبه ‌شب از شنیده شدن صدای چند انفجار در شرق نوار غزه نیز خبر داده بودند.

جوانان فلسطینی طی روزهای گذشته در اعتراض به تداوم محاصره بیش از ۱۳ سال نوار غزه در اقدامی اعتراضی، با حضور در نوار مرز غزه با فلسطین اشغالی، اقدام به ارسال بالن‌های آتش‌زا به سمت فلسطین اشغالی می‌کنند.

رژیم صهیونیستی طی روزها گذشته جنبش حماس را متهم به راه‌اندازی و حمایت از این گونه فعالیت‌ها کرده و در چندین نوبت، به مواضع این جنبش حمله هوایی کرده است.

غزه از سال ۲۰۰۷ که جنبش حماس اکثریت آرا را در انتخابات پارلمانی کرانه باختری و غزه به دست آورد، در محاصره رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/*  
۱۴
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما