plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۱۱۰۶۱

آغاز مهمترین مرحله آزمایشی واکسن کرونا در آمریکا

فاز سوم آزمایش‌های یک واکسن کرونا که شرکت داروسازی مودرنا و مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی ایالات متحده آن را تولید کرده‌اند آغاز شد. قرار است ۳۰ هزار فرد بزرگسال این واکسن را دریافت کنند.
آغاز مهمترین مرحله آزمایشی واکسن کرونا در آمریکا
به گزارش ایصال نیوز، خبر منتشره توسط پرس آسوسییشن حاکی است، فاز سوم آزمایش‌های یک واکسن تحقیقاتی کووید-19 که شرکت داروسازی مودرنا و مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی ایالات متحده مشترکاً آن را تولید کرده‌اند، آغاز شد.

این نخستین واکسن در آمریکا است که به مرحله سوم آزمایش‌ها می‌رسد و قرار است ۳۰ هزار فرد بزرگسال این واکسن را دریافت کنند.

«استفن بانسل»، مدیرعامل شرکت داروسازی مودرنا در این خصوص گفت: «باعث افتخار است که آغاز فاز سوم آزمایش‌ها را اعلام کنیم.»

البته اعلام نتایج این آزمایش ماه‌ها به درازا خواهد کشید و پس از آن میزان موفقیت و تاثیر این واکسن در مقابله با ویروس کووید 19 معلوم خواهد شد.

گفتنی است، بیش از 30 هزار نفر برای آزمایش داوطلبانه واکسن مدرنای ایالت متحده آمریکا در فاز سوم، به‌شکل آنلاین ثبت نام کردند. پژوهشگران آمریکایی می‌گویند این آزمایش‌ها باید روی داوطلبانی از نژادهای مختلف و نیز در سنین متفاوت صورت بگیرد.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما