plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۵
کد مطلب : ۱۰۸۸۲

سومین حادثه آتش سوزی در شبانه روز اخیر در آمریکا

منابع خبری از وقوع آتش سوزی گسترده در یک کارخانه شیمیایی در نزدیکی فرودگاه آتلانتا در ایالت جورجیا خبر دادند.
سومین حادثه آتش سوزی در شبانه روز اخیر در آمریکا
به گذارش ایصال نیوز، عصر جمعه به وقت واشنگتن، یک کارخانه شیمیایی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی «هارتسفیلد جکسون» در شهر آتلانتا در ایالت جورجیا دچار حریق شد. منابع آمریکایی اعلام کردند که همه کارکنان کارخانه شیمیایی در پی وقوع حادثه آتش سوزی، محل را ترک کردند تا تیم اطفای حریق موفق به مهار این آتش سوزی شود.

از سوی دیگر، مسئولان فرودگاه «هارتسفیلد جکسون» می‌گویند که آتش به محوطه فرودگاه نرسیده است، لذا پروازها ادامه دارد.

این دومین کارخانه ای است که طی 24 ساعت گذشته در آمریکا دچار آتش سوزی می شود.

ساعاتی پیش از این حادثه، انفجاری در یک کارخانه تولید فولاد در «ایندیانا» آمریکا باعث آتش‌سوزی شد، اما هیچ آسیبی به کارکنان این کارخانه وارد نشده است و طبق گفته آتش‌نشانی منطقه، آتش مهار شده است.

همچنین، بعد از ظهر پنجشنبه گذشته (به وقت آمریکا) در نیروگاه برق شهر ویتفیلد در ایالت ایندیانا انفجار و آتش‌سوزی روی داد که بر اساس اعلام مقامات محلی دلیل این انفجار و آتش‌سوزی هنوز ناشناخته است. این حوادث خسارت جانی در پی نداشت.

صبح روز یکشنبه گذشته (به‌وقت محلی) نیز نیروی دریایی آمریکا از بروز حادثه در ناو آبی‌ ــ خاکی «یواس‌اس بونهوم ریچارد» که در نزدیکی سواحل پایگاه دریایی سن‌دیگو لنگر انداخته بود، خبر دادند.

نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا عصر روز چهارشنبه به وقت واشنگتن اعلام کرد که حریق ناشی از انفجار عرشه کشتی جنگی « بونهام ریچارد» پس از چهار روز، بالاخره مهار شد.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما