plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۸
کد مطلب : ۱۰۰۴۸

تمدید فرصت مدیریت مستقیم سهام عدالت

سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت از ادامه فرصت مشمولان سهام عدالت برای انتخاب مدیریت مستقیم این سهام تا روز جمعه ۱۶ خردادماه خبر داد.
تمدید فرصت مدیریت مستقیم سهام عدالت
به گزارش ایصال نیوز، حسین فهیمی اظهار داشت: فرآیند انتخاب مدیریت مستقیم سهام عدالت برای مشمولان فعلا تا جمعه ادامه دارد و پس از آن اعلام خواهد شد که این زمان تمدید می‌شود یا خیر؛ بنابراین مشمولان فرصت دارند تا جمعه با مراجعه به درگاه اینترنتی www.samanese.ir روش مدیریت مستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کنند. در غیر این صورت روش غیرمستقیم برای آن‌ها انتخاب خواهد شد.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر روش مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کردند.

سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت در ادامه درمورد اختلال در درگاه اینترنتی sahamedalat.ir نیز گفت: این درگاه برای دیدن ارزش واقعی سهام مشمولانی است که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند. این سامانه درحال توسعه است و اختلال آن برطرف شده است. پیش از این فرصت مشمولان سهام عدالت برای انتخاب روش مدیریت مستقیم تا ۱۵ خردادماه تمدید شده بود.

براین اساس اگر مردم روش مستقیم را در سهام عدالت انتخاب کنند، سهام ۳۶ شرکت بورسی و فرابورسی در اختیار آنها قرار می‌گیرد. بعد از پایان روز ۱۵ خرداد سامانه آزادسازی سهام عدالت بسته می‌شود و ساماندهی روش‌های غیرمستقیم از روز شنبه آغاز خواهند شد. البته اگر دارندگان سهام عدالت برای مدیریت سهام خود انتخابی نداشته باشند، این سهم به‌طور پیش فرض شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهم‌ها را مدیریت می‌کنند.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما