plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۳۷۰۵۴
یک فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد

مردم با نوع انتخاب خود، پیام تغییر را به مسئولین دادند

مردم خواستار ورود ایده‌های جدید به مجلس‌اند
یک نماینده سابق مجلس با اشاره به عدم تحقق برخی از وعده‌های دولت و مجلس، و ترکیب مجلس دوره دوازدهم با ورود نمایندگان جدید، گفت: این نشان‌دهنده این است که مردم خواستار تغییر و ایده‌های جدید در مجلس‌اند؛ بنابراین مردم با نوع انتخاب خود، پیام تغییر را به مسئولین دادند.
مردم با نوع انتخاب خود، پیام تغییر را به مسئولین دادند
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، جواد آرین‌منش در گفت‌گو با ایسنا اظهار کرد: در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان مهار تورم نام گرفته، باید شاهد اقدامات ویژه‌ای در این زمینه می‌بودیم ولی برخی از وعده‌های دولت و مجلس در زمینه کنترل تورم محقق نشده است؛ بنابراین اکنون حل مشکلات اقتصادی توجه ویژه‌ای را از سمت مسئولین می‌طلبد.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به تغییر حدود دو سوم نمایندگان مجلس در دوره دوازدهم، عنوان کرد: این نشان‌دهنده این است که مردم خواستار تغییر و ورود افراد و ایده‌های جدید به مجلس‌اند. بنابراین مردم با نوع انتخاب خود، پیام تغییر را به مسئولین دادند و حال نمایندگان مجلس دوازدهم باید به این پیام و مطالبه مردم پاسخ دهند و تغییرات لازم را مطابق با نظر آنان ایجاد کنند، وگرنه آنان نیز ۴ سال بعد به دست مردم عوض خواهند شد.

آرین‌منش با اشاره به ورود طیف‌های مختلف فکری به مجلس دوازدهم و افزایش تنوع نسبت به مجلس فعلی، بیان کرد: من فکر می‌کنم حدود ۲۰ الی ۲۵ نفر از جریان اصلاحات در مجلس حضور خواهند داشت که از جمله می‌توان به آقای پزشکیان از تبریز، آقای تاجگردون از گچساران یا آقایان توکلی و سالاری از خواف و تربت جام اشاره کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این تعدادی نیروی اعتدالی نیز در مجلس بعدی حضور خواهند داشت که همراه با اصلاح‌طلبان فراکسیون ۵۰ الی ۶۰ نفره مستقلین را تشکیل می‌دهند. مابقی نمایندگان هم در دسته اصولگرایان قرار می‌گیرند که بخشی از آنان از نمایندگان مجلس فعلی راست‌گراتر هستند.

این نماینده سابق مجلس تاکید کرد: اکنون شرایط کشور اقتضا می‌کند در حوزه ارتباطات بین‌المللی تجدید نظراتی صورت گیرد و برای حل مشکلات، ارتباطات گسترده‌تر و سازنده‌تری را با کشورهای همسایه و دیگر کشورهای جهان برقرار کنیم. اگر نمایندگان مجلس دوازدهم رویکردی جز این داشته باشند و سیاست‌هایی را در پیش گیرند که منجر به محدود شدن روابط خارجی ایران گردد، نخواهند توانست به مطالبات مردم پاسخ دهند.

بنابراین حتماً نمایندگان مجلس بعدی باید توجه به عقلانیت را در دستور کار قرار دهند.

گفتنی است؛ در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ از مجموع 61 میلیون واجدان شرایط در انتخابات 25 میلیون نفر(41درصد)در رای گیری انتخابات مشارکت داشتند و بیش از 246 نفر نماینده مجلس شورای اسلامی و همه نمایندگان خبرگان رهبری انتخاب شدند. انتخاب نمایندگان مجلس در تعدادی از شهرستانها به دور دوم (اردیبهشت1403)کشیده شد. 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما