plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۳۳۱۷۲

راه‌های تشخیص کیفیت، پیش از خرید و فروش سیلیکات سدیم

تشخیص کیفیت سیلیکات سدیم
یکی از مهمترین نکاتی که در زمان فروش سیلیکات سدیم ذهن بسیاری از مشتریان را به خود مشغول می‌کند، اطمینان از اصل بودن و همچنین میزان کیفیت ماده‌ی مورد نظر است. موضوعی که بی‌شک یکی از مهمترین و ابتدایی‌ترین مسائل پیش‌روی هر خریدار می‌باشد.
کاتالوگ شرکت سیلیکات ایران
برای تشخیص میزان خلوص سیلیکات سدیم آنالیزهای فراوانی وجود دارد. یکی از رایج‌ترین روش‌های بررسی، تحلیل عنصری این ماده است. در این روش، با استفاده از روش‌های شیمیایی مختلفی، سیلیکات سدیم را آنالیز می‌کنند. تیتراسیون، اسپکتروفتومتری و… از جمله متدهای پرطرفداری است که مورد استفاده قرار می‌گیرند. پس از انجام آزمایش نیز می‌توان با مقایسه‌ی نتایج بدست‌آمده نسبت به استانداردهای مربوطه، خلوص سیلیکات سدیم را تشخیص داد.

در روش دوم، نمونه‌ی سیلیکات سدیم مورد نظر را با استفاده از میکروسکوپ الکترونی مورد بررسی قرار می‌دهند. به دلیل دقت بالای این روش، شما می‌توانید خلوص ماده را با درصد دقیق‌تری آنالیز نمایید.


یکی دیگر از روش‌های بررسی میزان خلوص سیلیکات سدیم، کروماتوگرافی گازی است. در این روش، ماده‌ی موردنظر را به کمک کروماتوگرافی گازی تجزیه می‌کنند و سپس خلوص آن را بدست می‌آورند. این روش به دلیل دقت بالای خود می‌تواند برای تشخیص خلوص آنالیز بسیار مفید واقع شود.

آخرین روش رایجِ تعیین خلوص سیلیکات سدیم، متد تجزیه‌ی حرارتی است. در این روش برای اینکه میزان اصالت ماده را تشخیص دهند، مقداری از نمونه‌ی موردنظر را با دمای بالا حرارت می‌دهند تا از طریق طیف‌های نوری ایجاد شده، اجزای آن مشخص شوند.

از آنجایی که هر ماده طیف نوری منحصر به فردی دارد، این روش برای تشخیص خلوص آنالیز روشی ایده‌آل و در عین حال ساده خواهد بود. توجه داشته باشید که این روش‌ها، تنها روش‌های تشخیص خلوص نیستند.

شما عزیزان می‌توانید از طریق تست‌های اشعه‌ی ایکس، تست‌های آلودگی، تست‌های فلورسنت و… نیز خلوص ماده‌ی مورد نظر خود را تعیین نمایید.


فروش سیلیکات سدیم
 

معرفی معتبرترین شرکت فروش سیلیکات سدیم

همانگونه که می‌دانید، خرید از معتبرترین و پرسابقه‌ترین شرکت‌های فروش سیلیکات سدیم می‌تواند تضمین‌کننده‌ی کیفیت ماده‌ی مورد نظر باشد. زیرا که عموما این نوع شرکت‌ها در پی بازخوردی که از رضایت مشتریان خود دریافت کرده‌اند، توانسته‌اند سالیان متوالی قدرت بازار را در دست بگیرند.


ساخت کاغذ به کمک سیلیکات سدیم


در این راستا شرکت صنایع سیلیکات ایران همواره تلاش کرده است تا در لیست خوش‌آوازه‌ترین‌ها قرار بگیرد.

شما عزیزان می‌توانید برای آگاهی بیشتر از شرایط خرید، قیمت مواد و یا هرگونه مشاوره‌ی دیگری از طریق لینک شرکت و همچنین سایر روش‌های موجود در این وب سایت با ما تماس حاصل فرمایید.

موجب خرسندی ماست که شما عزیزان نیز به جمع مشتریان دائمی ما بپیوندید.

کاتالوگ شرکت سیلیکات ایران

انتهای پیام/*
۱۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما