plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۹
کد مطلب : ۳۳۸۶۶

خبرنگاران؛ سربازان میدان حقیقت

خبرنگار که باشید با انبوهی پیام و تماس از مشکلات از سوی مردم روبرو می‌شوید و آرزو خواهی کرد تا قدرتی مضاعف برای برطرف کردن مشکلات، نصیبت می‌شد تا بار مسوولیتی که بر دوش داری را بر زمین بگذارید.
خبرنگاران؛ سربازان میدان حقیقت
در هر جمعی که خود را به عنوان خبرنگار معرفی می‌کنم، اطرافیان سر صحبت را باز کرده و تمامی مشکلات شخصی تا معضلات شهری را بازگو می‌کنند، گویی راه اصلی برای ارتباط با مسوولان را پیدا کرده و نمی‌خواهند این فرصت را از دست دهند.

آنقدر مشکلات را با جزییات می‌گویند که تا مدت ها خود را غرق آن مسایل می‌بینی و برای انجام آن و برطرف کردن ذره‌ای از دغدغه‌های جامعه حس می کنی مسوول تر از مسوولان هستی و اگر اقدامی نکنی عذاب وجدان خواهی گرفت.

پل ارتباطی میان مردم و مسوولان نزدیک ترین عنوان به خبرنگاران است، اصحاب رسانه بدون واسطه می‌توانند مسوولان رده بالا را از نزدیک ملاقات کنند و همواره از کمترین زمان ممکن برای بیان مشکلات استفاده خواهند کرد.

خبرنگاران سنگرداران سرای صداقت و سربازان میدان حقیقت هستند و با قلم خود بر بیداری پاسداری می‌کنند، آنان آزادی بیان را بالاترین آرمان بشری می‌دانند و با تلاش شبانه روزی برای تامین امنیت و تضمینی برای رفاه جامعه تلاش می‌کنند.

بحران معیشت، معضل بیمه، نداشتن امنیت شغلی از آسیب های واقعی شغل خبرنگاران است و تنها خواسته این قشر حمایت بی چون و چرا از سوی مسوولان است.

قرار است امروز سه شنبه همزمان با روز خبرنگار در مراسمی از خبرنگاران استان لرستان در آیینی با حضور فرهاد زیویار استاندار لرستان تجلیل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان می گوید: نقش رسانه ها در تنویر افکار عمومی، توسعه همه جانبه، حمایت از استقلال جامعه و تبیین ارزش های اسلامی و انسانی بر کسی پوشیده نیست و تجلیل و پاسداشت تلاش های اصحاب رسانه، قدردانی از این خدمات شبانه روزی می باشد.

منصور احمدی افزود: در استان لرستان ۲۷۴ رسانه چاپی و الکترونیکی مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارند.

۱۷ مرداد ۱۳۷۷، یادآور شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مستقر در مزار شریف افغانستان، به همراه هشت نفر از کارکنان سرکنسولگری ایران در این شهر توسط عوامل گروه طالبان است که به روز خبرنگار در تقویم رسی کشور نامگذاری شده است.ا یر نا

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما