plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۳۲۱۶۴
در آیین افتتاح خانۀ کشتی بزرگ و مجهز استان اصفهان در نجف آباد

فرماندار نجف آباد: افتتاح خانه کشتی در نجف‌آباد سرمایه‌‎گذاری پر منفعت برای ارائه خدمت به جامعه پویا است

مدیرکل ورزش و جوانان استان: «نجف‌آباد» لایق بهره‌مندی از بهترین زیرساخت‌های ورزشی است
طی مراسمی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد، مسئولان شهری و مدیران عامل سازمان های وابسته به شهرداری و ادارات شهرستان، چهارشنبه بیستم اردیبهشت ۱۴۰۲ خانه کشتی ایثار شهرداری نجف آباد افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
فرماندار نجف آباد: افتتاح خانه کشتی در نجف‌آباد سرمایه‌‎گذاری پر منفعت برای ارائه خدمت به جامعه پویا است
به گزارش خبرنگار واحد نجف آباد سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، در این آیین، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد ضمن تقدیر از همت مدیریت شهری در انجام پروژه مشارکتی خانه کشتی، توزیع عادلانه امکانات در تمامی مناطق شهری را نماد خدمت جهادی دانست.

موسی مباشری چهارشنبه بیستم اردیبهشت‌ماه 1402 در مراسم افتتاح خانه کشتی ایثار شهرداری نجف آباد ضمن قدردانی از اقدام شایسته خادمان مردم در مدیریت شهری در تجهیز و آغاز به‌کار بزرگترین و مجهزترین خانه کشتی استان در منطقه پنج شهری نجف آباد، حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم را دلگرم کننده و مایه افتخار و ایجاد انگیزه مضاعف در راستای خدمت بیشتر دانست.

وی یکی از مهمترین نکات مد نظر کلان شهری و اصل تأیید شده چشم انداز خادمان مردم در مجموعه شهری را رسیدگی یکسان به اقشار مردم ساکن در مناطق مختلف شهری دانست و افزود: تجهیز و افتتاح خانه کشتی ایثار شهرداری در منطقه پنج شهرداری نماد و مصداق توجه ویژه و پافشاری مسئولان در تحقق این اصل مهم و اساسی در مدیریت شهری است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد با اشاره به مجموعه پروژه های افتتاح شده در سالروز حماسه و ایثار مردم نجف آباد مصارف با پنجم اسفندماه سال گذشته، تاکید کرد: تدوین طرح های کوتاه و بلند مدت در نیل به اهداف افق طرح تحول توسعه ضروری و راهگشا است. 

*زیرساخت های خدمات اجتماعی روی ریل تجهیز و افتتاح قرار گیرد

وی از کنترل و مدیریت مباحث ترافیکی برای دسترسی و استفاده آسان شهروندان و عدم تحمیل بار در نقاط پر تردد شهری، ایجاد انگیزه در ورزشکاران و فعالان محلی در منطقه بومی زیرساخت ایجاد شده و افزایش نشاط اجتماعی و ارتقای سلامت روحی به عنوان مهمترین فواید توزیع و مدیریت جانمایی امکانات شهروندی یاد کرد و ادامه داد: افتتاح و تجهیز خانه کشتی در این منطقه  اقدامی ضروری، نیازی فوری و سرمایه گذاری پر منفعت در باب خدمات متقابل به جامعه فعال و پویا است  که افتتاح آن در بازه زمانی کوتاه امری قابل ستایش و الگویی عملی در باب خدمت رسانی جهانی است.

فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد ابراز امیدواری کرد: با تسریع روند تعامل، شکل گیری چرخه فعال مشارکت بخش های عامل و بخش خصوصی مانند خانه کشتی، موارد مشابه و دیگر زیرساخت های خدمات اجتماعی به ویژه امکانات ورزشی رفاهی در منطقه چهار نیز  روی ریل تجهیز و افتتاح قرار گیرد تا شهروندان آن منطقه نیز بیش از پیش از خدمات جامعه اسلامی بهره مند شوند.

مباشری در  پایان ضمن تقدیر ویژه از تمامی زحمتکشان این عرصه همچون شهرداری و شورای اسلامی شهر، موفقیت نهایی  این پروژه شهری را منوط به استفاده حداکثر شهروندان و علاقمندان به ورزش این منطقه، حفظ سرمایه گرانبهای این پروژه و برنامه ریزی دقیق در راستای مدیریت علمی در راه کسب بیشترین بهره ممکن دانست و از تمام بخش های خدمت رسان در شهر خواست که در این عرصه وارد میدان شوند.



مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان: «نجف‌آباد» شهر طلایی ورزش کشور، لایق بهره‌مندی از بهترین زیرساخت‌های ورزشی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این مراسم با تقدیر ویژه از زحمات مدیریت شهری و اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف‌آباد، گفت: شهر طلایی ورزش کشور که همیشه به‌رغم تمام موانع و محدودیت ها طلایه دار افتخارآفرینی در رده‌های کشوری  و بین‌المللی بوده است، لایق بهره‌مندی از بهترین زیرساخت های تخصصی ورزشی و توجه بیشتر مسئولان است.



جواد محمدی ضمن گرامیداشت 17 شوال روز پیروزی امیرالمؤمنین حضرت حیدر کرار بر عمرو بن عبدود در جنگ خندق و نکوداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، توجه به اخلاق سفارش شده اولیای دین و بزرگان معرفت را مهمترین عامل ماندگاری و تبدیل ورزشکاران به پهلوانان جاویدان دانست.

وی پرورش و تقدیم قهرمانان ارزشمدی همچون سردار شهید حاج احمد کاظمی و حجت خدا «شهید محسن حججی» به جهان اسلام و کشور را نمونه تربیت شریف انسانی دانست و بر لزوم شناخت، تبیین و انتقال آموزه‌های معنوی در کنار پرورش جسم و ارتقای فنون تخصصی ورزشی به‌ویژه کشتی تأکید کرد.

خانه کشتی ایثار سکوی پرتاب قهرمانان ملی نجف‌آباد به میدان‌های جهانی است

محمدی با تقدیم سپاس ویژه اداره کل ورزش استان به شهردار، پارلمان شهری و اداره ورزش و جوانان و هیئت کشتی نجف آباد، اقدام شایسته و سازنده تخصیص خانه کشتی به مناطق کم‌برخوردار از لحاظ زیرساخت و سخت افزارهای استاندارد ورزشی را زمینه ساز رشد و ترقی ورزشکاران با استعداد، جویای نام و در عین حال گمنام این منطقه شهری دانست و خاطر نشان کرد: با سرمایه‌گذاری روی نسل نوجوان و جوان افق و دورنمای ورزش قهرمانی شهرستان و کشور در عرصه‌های بین المللی درخشان و پرستاره تر خواهد بود.

وی تاکید کرد: نجف‌آباد به عنوان شهر طلایی ورزش کشور که همیشه به‌رغم تمام موانع و محدودیت ها طلایه‌دار افتخارآفرینی در رده‌های کشوری  و بین‌المللی بوده است، لایق بهره‌مندی از بهترین زیرساخت های تخصصی ورزشی و توجه بیشتر مسئولان است.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان فراهم کردن امکانات موجود در خانه کشتی ایثار شهرداری نجف آباد را بسیار شایسته و در حد کشوری قلمداد و ابراز امیدواری کرد: با مدیریت و برنامه‌ریزی هیئت زحمتکش کشتی نجف آباد به‌زودی شاهد جهش افتخارآفرینی ورزشکاران شهرستان به‌ویژه کشتی‌گیران مستعد منطقه پنج شهرداری نجفآباد در میادین داخلی و جهانی باشیم.


* شهردار نجف آباد: احداث مجهزترین خانه کشتی استان برگ برنده مجموعه مدیریت شهری نجف آباد است

شهردار نجف آباد نیز در این مراسم ضمن تشریح شرایط  و مختصات اجرایی ویژه تعیین شده در اجرای هرچه بهتر پروژه خانه کشتی ایثار و روند شکل گیری تعامل دستگاه های دخیل در پروژه مشارکتی، از تعهد عملی دستگاه های معین و اجرای موفق این طرح مشارکتی  به عنوان برگ برنده مجموعه مدیریت شهری نجف آباد یاد کرد و  از آمادگی کامل مجموعه شهرداری نجف آباد در ادامه این مسیر با انجام پروژه های مشابه در سطح مناطق مختلف شهری خبر داد.

عبدالرسول امامی در مراسم افتتاح بزرگترین و مجهزترین خانه کشتی استان اصفهان که با حضور جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، نادر آخوندی  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، موسی مباشری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، قربانعلی مؤمنی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد، مسئولان شهری و مدیران عامل سازمان های وابسته به شهرداری و ادارات شهرستان و اقشار محتلف شهروندان در سالن اصلی این خانه برگزار شد، از به ثمر نشستن یکی از مهمترین پروژه های مشارکتی بین ادارات در سطح شهرستان به نیکی یاد کرد و  ضمن تشکر از دستگاه های اجرایی دخیل در پروژه، از تمام پیشکسوتان و دلسوزان فعال این عرصه به عنوان چراغ های روشنایی بخش در حرکت صحیح این تعامل خجسته تقدیر و قدردانی کرد.



امامی توجه و خواست مدیریت شهری در دوره کنونی را استقبال، حمایت همه جانبه، تشویق و ترغیب ادارات، بخش های تخصصی و فعال خصوصی و گروه های مشارکت کننده در تمامی شاخه های خدماتی و اجرایی اعلام و خاطر نشان کرد تجهیز و افتتاح خانه کشتی نتیجه همفکری، همراهی و همدلی مسئولین در راستای واگذاری امور به شهروندان و بخش های حاضر در عرصه مشارکت های شهری است.

شهردار نجف آباد از شهروندان نجف آباد به عنوان مردمانی فهیم، صبور و قدردان یاد کرد و گفت: این  توفیق خدمت با افتخار و پاسخگویی شایسته به مطالبات بحق  صاحبان اصلی  حکومت امری پرفیض و در عین حال خطیر، مهم و دارای ارزش والا است. 

وی با تاکید بر اینکه  پروژه های مشارکتی دیگر مانند خانه کشتی در دیگر مناطق شهرداری نجف آباد در دستور کار است،  ضمن اشاره به چگونگی شکل گیری و انجام آن ها، بر آمادگی کامل مجموعه شهری در به کارگیری ظرفیت بالقوه موجود در مناطق شهرداری جهت تعریف پروژه های خدماتی و رفاهی تأکید کرد.


*سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف‌آباد: آسیب های اجتماعی با افزایش سرانه های ورزشی کاهش می‌یابد

سخنگوی  شورای اسلامی شهر نجف‌آباد نیز در این آیین افتتاح، با بیان اینکه امتیاز ویژه افتتاح مجهزترین خانه کشتی استان اصفهان در نجف آباد را دو فاکتور مشارکت همه جانبه دستگاه های اجرای اداری شهرستان و بازه زمانی اندک دوره شروع تصمیم گیری تا افتتاح آن دانست و گفت: افزایش سرانه های ورزشی کاهش چشمگیر آسیب های اجتماعی را به ارمغان می‌آورد.

اسماعیل آخوندی به نمایندگی از منتخبین مردم در پارلمان شهری، ضمن تقدیر از همیت جمعی و تلاش تمامی مؤثران دخیل در این پروژه فاخر، حمایت تمام قد منتخبین مردم شریف نجف آباد در شورای اسلامی را به عنوان عامل محرک و حمایت عملی سازنده اعلام کرد و بر الگوگیری بخش های دیگر اجرایی شهر از روند مثبت مشارکت صورت گرفته در خانه کشتی تأکید کرد.



وی پروژه مشارکتی تجهیز خانه کشتی ایثار را نمونه موفق، مثال شاخص و نمود عینی خدمت جهادی با زمینه تقویت روحیه تعامل مسئولان و مدیران شهرستان نجف آباد برشمرد و  نقش مطالبات مردم و پیگیری شهروندان فعال در قالب این پروژه ها را به عنوان محور پیش برنده مهم و تأثیرگذار یاد کرد. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف آباد افزود: افتخارآفرینی جوانان ورزشکار این منطقه از نجف آباد همواره چشمگیر و مورد ستایش مدیران شهری بوده که با توجه به ضعف موجود در امکانات زیرساختی و پایین بودن سرانه ورزشی مجموعه مدیریت شهری تصمیم بر تجهیز و راه اندازی خانه کشتی در راستای جبران موارد موجود در راستای بهبود خدمات رسانی به ورزشکاران منطقه نموده است.

وی تاکید کرد: وجود امکانات ورزشی استاندارد و خدمات رسانی شایسته به نسل پویا و آینده ساز جوان، خدمت به این نسل نوعی سرمایه گذاری مهم جامعه اسلامی در پرورش جامعه ای فعال و دارای سلامت روح و جسم است.
آخوندی تصریح کرد:  به هر میزان در تهیه و تأمین فضا و امکانات ورزشی بیشتر و هماهنگ تر عمل شود جامعه از مضرات و مخاطرات اجتماعی و منفی در امان خواهد بود. 

وی با تشریح دستور جلسات تصمیم گیری هر منطقه در راستای تدوین نقشه راه و عامل انگیزه دهنده بخش های همراه و مشارکت کننده، به شهروندان مناطق مختلف شهری نجف آباد ادامه داد: تیم یکدل شورای اسلامی  از پروژه های مشارکتی دستگاه های خدمت رسان با بخش های دیگر اجرایی شهر و نهادهای تخصصی حمایت عملی و قانونی خواهد داشت.







انتهای پیام/*
۱
گزارشگر : احمد امینی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما