plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۱۹۱۴۶

ایران در انتظار شکار مدال های کشتی فرنگی قهرمانی جهان

ستاره های کشتی فرنگی ایران، امروز و فردا به دنبال رقم زدن یکی از بهترین نتایج تاریخ این رشته در رقابت های جهانی نروژ هستند.
ایران در انتظار شکار مدال های کشتی فرنگی قهرمانی جهان
به گزارش ایصال نیوز، تیم ملی کشتی فرنگی ایران در پایان رقابت های 4 وزن اول به دو مدال برنز توسط محمدعلی گرایی در 77 کیلو و پژمان پشتام در 82 کیلو رسید و محمدرضا مختاری هم با شکست در دیدار رده بندی به مقام پنجم دست یافت.

این در حالی است که روس ها استارت خود را برای قهرمانی زدند و با یک طلا، دو نقره و یک برنز در پایان روز دوم، با 80 امتیاز صدرنشین هستند.

در جدول رده بندی تیمی آذربایجان با 66 امتیاز در رده دوم قرار دارد و ایران و ترکیه با 40 امتیاز در رده سوم هستند.

اما در روز سوم مسابقات و در شرایطی که مسابقات فینال و رده بندی 3 وزن دوم امروز شنبه برگزار می شود، ایران بیش از قبل امیدوار است.

روز گذشته به جز مهرداد مردانی که از دور رقابت ها کنار رفت و 6 امتیاز با حضور در مرحله یک چهارم نهایی برای ایران کسب کرد، علی اکبر یوسفی در 130 کیلو و محمدهادی ساروی در 97 کیلو به فینال راه یافتند.

این دو فرنگی کار ایرانی که امشب برای کسب مدال طلا روی تشک می روند، حداقل هر کدام 20 امتیاز و حداکثر 25 امتیاز می توانند برای تیم ملی ایران در بخش تیمی اندوخته داشته باشند. ضمن اینکه آخرین طلای کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی در سال 2014 توسط حمید سوریان کسب شده و حالا بعد از 7 سال همه در انتظار طلایی شدن شاگردان بنا در نروژ هستند.

علاوه بر این دو فینالیست، در روز سوم مسابقات و در سه وزن پایانی، میثم دلخانی در 63 کیلو، محمدرضا گرایی در 67 کیلو و رامین طاهری در 87 کیلو روی تشک رفته اند.

در پایان رقابت های صبح امروز (شنبه) محمدرضا گرایی، قهرمان المپیک توکیو و میثم دلخانی، فرنگی کار جوان ایران به نیمه نهایی راه یافتند و رامین طاهری قبل از نیمه نهایی متوقف شد و امیدوار است رقیبش به فینال برسد تا به گروه شانس مجدد راه پیدا کند.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما