plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۱۹۱۲۳

پیروزی ارزشمند ایران مقابل امارات؛ تاخت و تاز تا جام جهانی

امارات 0-1 ایران
تیم ملی فوتبال ایران سومین بازی خود در مقدماتی جام جهانی 2022 را هم با برد پشت سر گذاشت تا بازهم به صدر جدول صعود کند.
پیروزی ارزشمند ایران مقابل امارات؛ تاخت و تاز تا جام جهانی
به گزارش ایصال نیوز، تیم ملی فوتبال ایران شروع خوبی در دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 داشت. این تیم در بازی نخست با یک گل سوریه را در تهران شکست داد.

شاگردان اسکوچیچ با کسب پیروزی سه بر صفر در بازی دوم مقابل عراق، نشان دادند که کاملا آماده یک صعود کم دردسر و مقتدرانه به جام جهانی هستند.

تیم ملی در پایان هفته دوم با 6 امتیاز صدرنشین گروه A بود اما پیروزی دو بر یک دیشب کره جنوبی مقابل سوریه این تیم را 7 امتیازی کرد تا ملی پوشان فوتبال کشورمان پنجشنبه شب با هدف بازپس گیری صدر جدول، به میدان بروند.

امارات، حریف تیم ملی در بازی دیشب بود؛ تیمی که با دو امتیاز از دو بازی گذشته خود در مکان سوم جدول رده بندی گروه قرار داشته و به دنبال اولین برد خود بود.

در این بازی که از ساعت 20:15 در ورزشگاه زعبیل شهر دوبی برگزار شد، در نیمه اول تقابل دو تیم یکی از خسته کننده ترین بازی های چند وقت اخیر تیم ملی ایران بود اما در نیمه دوم و پس از اینکه اخراج شجاع با VAR وتو شد، مهدی طارمی روی پاس دیدنی سردار گل اول را برای تیم ملی زد.

در دقیقه 71 بازی، یک و دوی هماهنگ زوج خط حمله تیم ملی، اولین گل بازی را به همراه داشت. طی این یک و دو پاس تو در دیدنی سردار آزمون برای مهدی طارمی، او را در موقعیت تک به تک با علی خصیف قرار داد؛ دروازه بان امارات که برای مهار توپ از دروازه خارج شده بود، با ضربه دقیق طارمی تسلیم شد تا کار یک بر صفر شد.

در دقایق پایانی و در دقیقه 89 سردار آزمون پنالتی را که طارمی آن را کسب کرد، زمینی به سمت راست دروازه امارات زد که علی خصیف به خوبی جهت این ضربه را تشخیص داده و آن را مهار کرد.

شاگردان اسکوچیچ با حفظ همین یک گل، برنده بازی شدند تا با کسب سومین برد در سومین بازی، 9 امتیازی شده و صدر را بازهم مال خود کنند.

انتهای پیام/*
 
۰
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما