plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۵
کد مطلب : ۱۶۰۱۲

طارمی بود یا کریستیانو رونالدو؟ سوپر گل مهدی طارمی به چلسی

مهدی طارمی بازیکن تیم پورتو سه شنبه شب در برابر چلسی در دقیقه 93:01 با گل زیبای خود، همگان را به تحسین وا داشت. ستاره ایرانی تیم پورتو با گلی که مقابل چلسی زد به ترند یک طرفداران فوتبال و افراد معروف ورزشی در توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی تبدیل شد.
طارمی بود یا کریستیانو رونالدو؟ سوپر گل مهدی طارمی به چلسی
به گزارش ایصال نیوز، سوپر گل مهدی طارمی به چلسی در دقیقه 93:01 دیر ترین گلی‌ست که آبی های لندن از سال 2005 دریافت کردند.

یک گل تماشایی در ثانیه‌های پایانی دیدار با چلسی کافی بود تا ستاره ایرانی پورتو شایستگی‌هایش را به رخ فوتبال اروپا بکشد.

طارمی اگرچه گل بسیار زیبایی در دروازه چلسی کاشت اما تیمش (پورتو پرتغال) با شکست ۲ بر یک در مجموع دو بازی از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

 بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های چلسی و پورتو در حالی از ساعت ۲۳:۳۰ سه‌شنبه شب در ورزشگاه رامون سانچز شهر سویا آغاز شد که در عین ناباوری تماشاگران ایرانی و پرتغالی، نام مهدی طارمی در جمع نفرات اصلی دیده نمی‌شد.

طارمی که در این فصل یکی از ستاره‌های پورتو بوده و با گلزنی، پاس گل و گرفتن پنالتی، بیشترین تاثیر را در گل‌های تیمش داشته، در هشت مسابقه رسمی اخیرشان هیچ گلی به ثمر نرسانده بود و در دیدار برگشت برابر یوونتوس هم اخراج شد و شاید به همین علت در دیدار برابر چلسی در ترکیب اصلی قرار نگرفت.  

  پورتو که برای رسیدن به گل تلاش می‌کرد، آخرین حمله را در دقیقه ۳+۹۰ با حرکت از جناح راست زمین تدارک دید که توپ ارسالی به محوطه جریمه را مهدی طارمی با ضربه قیچی برگردان تماشایی و در حالی که کاری از دست مندی برنمی‌آمد، تبدیل به گل اول نماینده پرتغال کرد.

گزارشگر مسابقه این گل را مشابه گل قیچی برگردان تماشایی رونالدو با پیراهن یوونتوس خواند و گل ستاره ایرانی را یک گل فوق‌العاده عنوان کرد.

در ادامه پورتو یک حمله نصف و نیمه انجام داد که یک برخورد هم در محوطه جریمه چلسی اتفاق افتاد، اما داور تصمیمی برای گرفتن پنالتی روی مهاجم پورتو نداشت تا مهدی طارمی به داوری معترض شود و کارت زرد بگیرد. پس از این اتفاق هم سوت پایان بازی به صدا درآمد تا پورتو در شبی که مهدی طارمی را تنها ۳۰ دقیقه در ترکیب داشت، با نتیجه ۲ بر یک در مجموع دو مسابقه بازنده شود و نتواند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد.

با وجود حذف پورتو، کونسیسائو باید منتظر انتقادات تماشاگران تیمش باشد که چرا مهدی طارمی را زودتر از این به میدان نفرستاد و در حالی که نیاز به دو گل در لندن داشتند، ستاره ایرانی‌اش را نیمکت‌نشین کرده بود.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما