plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۱۴۵۴۳
در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر

آبی ها همچنان در صدر جدول؛ سرخ پوشان هفت پله‌ صعود کردند

رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر به توقف نفت و باخت سپاهان منجر شد تا استقلال همچنان در صدر جدول رده‌بندی باقی بماند.
آبی ها همچنان در صدر جدول؛ سرخ پوشان هفت پله‌ صعود کردند
به گزارش ایصال نیوز، نتایج رقابت های این هفته حاکی است که تیم فوتبال تراکتور در مصاف با آلومینیوم اراک با یک گل مغلوب شد. تیم تبریزی با این باخت در امتیاز ۱۹ و رده پنجم قرار گرفت. آلومینیوم اراک هم دومین برد متوالی خود را بدست آورد و ۱۸ امتیازی شد و تا رده هفتم صعود کرد.

در دیگر دیدار مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان با کسب نتیجه تساوی بدون گل امتیازات را میان خود تقسیم کردند. صنعت نفت آبادان با این تساوی ۲۲ امتیازی شد و با توجه به شکست پرگل سپاهان به رده دوم صعود کرد. این تیم در صورت پیروزی می‌توانست به صدر جدول برسد اما این اتفاق رخ نداد. مس رفسنجان هم با این تساوی ۱۶ امتیازی شد و در رده دهم قرار دارد.

پرسپولیس نیز در تقابل با ماشین سازی در دقایق پایانی به پیروزی دو بر یک دست یافت. قرمزپوشان با این برد ۱۸ امتیازی شدند و تا رده ششم صعود کردند. ماشین سازی هم در امتیاز ۴ و قعرنشین باقی ماند.

در دیگر دیدار سپاهان ۳ بر یک از شهرخودرو شکست سختی را متحمل شد. شاگردان نوید کیا با این باخت رده دوم را به صنعت نفت واگذار و به مکان سوم سقوط کردند تا استقلال در صدر جدول باقی بماند.شهرخودرو با این برد ارزشمند در اصفهان ۱۸ امتیازی شد و تا رده نهم صعود کرد.

تقابل فولاد و پیکان به تساوی بدون گل به پایان رسید. فولاد با این تساوی ۱۹ امتیازی شد و تا رده چهارم صعود کرد. پیکان هم ۱۷ امتیازی شد و در مکان دهم قرار دارد.

به این ترتیب استقلال با 23 همچنان در صدر جدول لیگ برتر ماند و تیمهای صنعت نفت، سپاهان و فولاد تا هفته آینده به ترتیب در رده دوم تا چهارم قرار دارند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما