plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹
کد مطلب : ۹۸۲۳
استاندار اصفهان خبر داد

راه‌اندازی ۷۰ هزار شغل زودبازده در دستور کار استان قرار دارد

تأکید بر حذف مخارج اضافی ادارات و کاهش ماموریت‌ها
دکتر عباس رضایی گفت: امسال و در شرایط پساکرونا، راه‌اندازی ۷۰ هزار شغل زودبازده و در کنار آن تلاش برای تثبیت مشاغل موجود در دستور کار استان قرار دارد.
راه‌اندازی ۷۰ هزار شغل زودبازده در دستور کار استان قرار دارد
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، استاندار اصفهان در دومین جلسه شورای اداری استان در سال ۹۹ گفت: همه ادارات و دستگاه‌های مرتبط باید در این زمینه، تمام ظرفیت‌های موجود را به کار گیرند.

وی به مدیران استان گفت: در دوره پساکرونا باید بودجه‌ها بصورتی تنظیم شود تا بتوانیم مشکلات مردم را بسرعت برطرف کنیم.

استاندار اصفهان تاکید کرد: مدیران باید با حذف مخارج اضافی در ادارات و به حداقل رساندن ماموریت‌ها و برگزاری جلسات مجازی، فعالیت‌های خود را دنبال کنند.

رضایی از مدیران استان خواست از هفته آینده روزهای دوشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ برای ملاقات مردمی و حل مشکلات شهروندان در دفتر کارشان حضور داشته باشند و بدون تعیین وقت قبلی با مردم ملاقات کنند.

وی با بیان‌اینکه حیطه فعالیت مدیران کل، همه استان است نه شهر اصفهان، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی، سرکشی به شهرستان‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار اصفهان به ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب نیز تاکید کرد و گفت: سال گذشته میزان بارش‌ها در بالادست زاینده‌رود ۲ هزار و ۱۰۰ میلی متر بوده در حالی که امسال یکهزار و۱۸۰ میلی متر بارش نازل شده که کاهش ۴۸ درصدی در استان را نشان می‌دهد.

رضایی اضافه کرد: فروردین امسال ۱۸ درصد افزایش مصرف آب آشامیدنی داشتیم و برای صرفه‌جویی باید اطلاع‌رسانی صورت بگیرد زیرا با روشن شدن وسایل سرمایشی، میزان مصرف آب هم افزایش خواهد یافت.

استاندار اصفهان همچنین با اشاره به پیگیری‌ مدیریت استان برای تعویض شیرآلات آب مدارس گفت: فرمانداران با همکاری مناطق آموزش و پرورش، آبفا، اتاق بازرگانی، انجمن اولیا و مربیان و نوسازی مدارس در این زمینه اقدام کنند.

وی همچنین فرمانداران را به استفاده از ظرفیت علمی و مدیریت جوانان، بانوان و نخبگان در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها فراخواند و افزود: جانشین پروری یک ضرورت است و ما مدیران، جانشین پروری نکرده‌ایم‌.

رضایی با بیان‌اینکه در آستانه مهار کرونا در اصفهان هستیم، اجرایی شدن دستورات بهداشتی و افزایش نظارت‌ها را در کلیه شهرستان‌های استان خواستار شد.

وی اظهار کرد: وضعیت کرونا در استان کنترل شده که این را مدیون کادر درمان، مردم استان و خیرین هستیم.

وی اضافه کرد: در این مدت، افراد زیادی هم در عرصه کمک‌های مومنانه پیشقدم شدند که باید از ایثار آنها تشکر کرد که تا امروز بیش از ۳۱۵ هزار بسته کمک معیشتی از برآورد ۴۰۰ هزار بسته مورد نیاز استان، تامین و توزیع شده است.

استاندار اصفهان به تهدیدهای ناشی از شیوع ویروس کرونا نیز اشار کرد و گفت: امروز برخی از این تهدیدها به فرصت تبدیل شده که نمود آن را در افزایش برخی از تولیدات داخلی استان اصفهان می‌توان دید.

وی در پایان از نمایندگان استان اصفهان در مجلس دهم شورای اسلامی تشکر کرد و گفت این عزیزان، کارهای بزرگی برای رشد و توسعه استان انجام دادند و باید با نمایندگان مجلس یازدهم نیز با وحدت و همدلی این روند را ادامه دهند.

دومین جلسه شورای اداری استان اصفهان عصر شنبه با حضور مدیران کل دستگاهای دولتی، بخش‌های عمومی، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و فرماندهان ارشد ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برگزار شد.

در این مراسم همچنین از خانواده شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر و همچنین نمایندگان استان در مجلس دهم شورای اسلامی تجلیل شد.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما