plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۹۷۸۴
مدیر عامل سازمان آرامستان‌های اصفهان خبر داد

آرامستان‌های شهر اصفهان در روز عید سعید فطر تعطیل است

کمک به خیریه‌ها؛ جایگزین مراسم اموات در ایام کرونایی
احمدرضا مرادی گفت: باغ رضوان و آرامستان‎های محلی شهر اصفهان در روز عيد سعيد فطر تعطيل است و تنها آيين خاکسپاری اموات با حضور تعداد محدودي از بستگان متوفی انجام مي‌شود.
آرامستان‌های شهر اصفهان در روز عید سعید فطر تعطیل است
به گزارش ایصال نیوز، مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان در گفت و گویی، اظهار کرد: پیرو مصوبات ستاد استانی مدیریت بحران بیماري کرونا و در راستاي رعايت پروتکل و دستور العمل‌های بهداشتی به منظور کنترل شيوع بيماري کرونا و جلوگيري از ايجاد تجمعات، باغ رضوان و آرامستان هاي محلي در روز عيد سعيد فطر تعطيل است و تنها آئين خاكسپاری اموات با حضور تعداد محدودی از بستگان متوفی انجام می شود.

وی با قدردانی از همراهی و همکاری شهروندان، افزود: در روز عید سعيد فطر امکان برگزاری هرگونه مراسم و زيارت اهل قبور در آرامستان باغ رضوان و ساير آرامستان‌هاي شهر وجود ندارد.

مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان از شهروندان درخواست کرد: برگزاری مجالس ترحیم و زيارت اهل قبور را به روزهاي ديگر هفته موکول کنند.

احمد رضا مرادی ادامه داد: اخیراً با توجه به تعطیلي مساجد و تالارها و برگزار نشدن مجالس ترحيم در سطح شهر و محدوديت‌هاي موجود، بستگان و آشنايان متوفيان به اهداي تاج گل‌هاي طبيعي و خيريه اقبال بيشتري نشان داده و براي عرض تسليت به بازماندگان از اين طريق اقدام مي‌کنند.

وی تصریح کرد: به منظور همکاری با خیریه‌ها و مشاغل مرتبط، آوردن تاج گل‌هاي مصنوعي و طبيعي با در نظر گرفتن ضوابط و مقررات مربوطه و مشروط به خودداري از هرگونه تجمل‎گرايي و امثال آن به آرامستان باغ رضوان بلامانع است.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : شهرداری اصفهان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما