plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۱
کد مطلب : ۹۷۲۳

عضو ارشد حماس: مقاومت با شهادت سردار سلیمانی متوقف نخواهد شد

وزیر خارجه اسبق فلسطین و عضو ارشد حماس گفت که مقاومت با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه هرگز متوقف نخواهد شد. فلسطین از سال 1948 با ویروس وبائی به نام رژیم صهیونیستی روبه رو است.
عضو ارشد حماس: مقاومت با شهادت سردار سلیمانی متوقف نخواهد شد
به گزارش ایصال نیوز، «محمود الزهار»، عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت که مقاومت با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه هرگز متوقف نخواهد شد.

الزهار طی پیام ویدیوئی به مناسبت نزدیک شدن به روز جهانی قدس، گفت که نبرد بین جبهه خیر و جبهه شر ادامه خواهد داشت ولی غلبه و پیروزی از آن جبهه خیر خواهد بود.

او با بیان اینکه مسئله فلسطین مربوط به یک نفر یا حزب نیست بلکه مربوط به فکر و عقیده است، از اقدام برخی از کشورها در راستای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و گفت که « این گونه تلاش‌ها، عادی‌سازی نیست بلکه خیانت به اسلام است».

وزیر خارجه اسبق فلسطین و استاد دانشگاه اسلامی غزه امروز چهارشنبه گفت که فلسطینیان از بیماری کووید 19 متأثر شدند ولی آن‌ها، از سال 1948 با وبائی به نام رژیم صهیونیستی روبه رو است.

او از همه گروه‌های مقاومت و مسلمانان خواست برای ریشه کن کردن این رژیم با هم متحد شوند. محمود الزهار از همه کسانی که حامی آرمان و مقاومت فلسطین بوده از جمله دولت جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کرد.

این عضو ارشد حماس روز جهانی قدس را رویدادی دانست که می‌تواند مسلمان‌ها و کشورهای عربی را با هم متحد کند.

وزیر خارجه اسبق فلسطین از همه آزادگان جهان و عرب‌ها خواست برای آزادی فلسطین و رهایی از تبعیض و ناعدالتی و جنایت‌ها و توطئه‌های رژیم صهیونیستی تلاش کنند.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما