plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۹۶۱۱

«الی کوهن» از سوی نتانیاهو وزیر دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی شد

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی «الی کوهن» وزیر اقتصاد کابینه اش را به عنوان وزیر دستگاه جاسوسی منصوب کرده است. او کسی است که سودای ترور همه فرماندهان حماس را در سر می پروراند،
«الی کوهن» از سوی نتانیاهو وزیر دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی شد
به گزارش ایصال نیوز، بنیامین نتانیاهو سرانجام الی کوهن، عضو حزب لیکود را به عنوان وزیر امور اطلاعاتی رژیم صهیونیستی منصوب کرده‌ است. کوهن شنبه شب، در بیانیه‌ای گفت: دستگاه اطلاعاتی اسرائیل در عرصه بین‌المللی مشهور است و اهمیت فوق‌العاده‌ای برای امنیت اسرائیل دارد. من برای تقویت و ارتقاء سیستم اطلاعاتی تلاش می‌کنم.

نتانیاهو تلاش می‌کند با اعطای پست‌های وزارتی و مهم به گروه‌های مختلف حزب لیکود، تمامی اعضای حزبش را برای تشکیل کابینه راضی نگه دارد.

اعضای کنست پیش تر به تشکیل شدن کابینه نتانیاهو و گانتس، بر اساس توافق نخست‌وزیری چرخشی، رأی مثبت دادند.

به گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، بر اساس این توافقنامه، نتانیاهو رهبر حزب راستگرای لیکود به مدت یک سال و نیم نخست وزیری را بر عهده خواهد داشت و بعد از آن، این سمت به بنی‌گانتس، رهبر ائتلاف چپ میانه آبی-سفید خواهد رسید.

قرار است مراسم تحلیف کابینه نتانیاهو در کنست امروز یکشنبه برگزار شود؛ هرچند برخی منابع از احتمال تاخیر دوباره این مراسم به دلیل اختلاف ها میان اعضای حزب لیکود خبر دادند.

العالم نیز گزارش داد، الی کوهن درحالی به عنوان رییس جدید دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی منصوب شده که آبان ماه 1397 زمانی که کانال یک تلویزیون رژیم صهیونیستی از او درباره راه حل پیشنهادی برای احیای بازدارندگی اسرائیل در مقابل نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه سوال کرد، گفته بود که بهترین راه حل، ترور یا کشتن همه فرماندهان جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در نوار غزه و تخریب همه ساختمان هایی است که در آنها اقامت دارند. وی به صراحت به استفاده از ترور اشاره وتاکید کرده بود که عملیات ترور متمرکز، فرماندهان حماس را از بیم واکنش خشونت بار به عقب نشینی وادار خواهد کرد.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما