plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۹۵۲۷

افزایش قربانیان کرونا در آمریکا به 82 هزار و 356 نفر

طبق آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، مجموع قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا ظرف 24 ساعت گذشته با یک روند صعودی در مقایسه با یک روز قبل به 82 هزار و 356 نفر رسید.
افزایش قربانیان کرونا در آمریکا به 82 هزار و 356 نفر
به گزارش ایصال نیوز، دانشگاه «جانز هاپکینز» امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که ظرف ۲۴ ساعت گذشته، با مرگ یکهزار و ۶۷۴ نفر دیگر، مجموع قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۸۲ هزار و ۳۵۶ نفر افزایش یافت.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، ابتلای ۲۱ هزار و ۴۹۵ مورد جدید به ویروس کرونا مورد تأیید قرار گرفته است تا مجموع مبتلایان به این ویروس ناشناخته در آمریکا به یک میلیون ۳۶۹ هزار و ۳۷۶ نفر برسد.

مقایسه آمار و ارقام جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نمایانگر روند افزایشی تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا است.

پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، با اینحال، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا را یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۶۳۶ نفر و مجموع قربانیان این ویروس ناشناخته را در این کشور، ۸۳ هزار و ۴۲۶ نفر گزارش کرد.

طبق این آمار و ارقام، ایالت نیویورک همچنان با ۳۴۸ هزار و ۶۵۵ مورد ابتلا و ۲۷ هزار و ۱۷۵ مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود.

تاکنون آنطور که آمار و ارقام نشان می‌دهد، دستکم چهار میلیون و ۳۴۲ هزار و ۳۵۴ نفر از مردم سراسر جهان به «کووید-۱۹» آلوده شده‌اند که از این میان ۲۹۲ هزار و ۸۹۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند و مجموع یک میلیون و ۶۰۲ هزار و ۴۴۳ نفر بهبودی پیدا کرده‌اند.

آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار و ارقام مبتلایان و فوتی‌های مرتبط با کرونا است.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما