plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
کد مطلب : ۹۳۶۱

روسیه برای سومین روز پیاپی بیش از ۱۰ هزار مبتلای جدید ثبت کرد

ابتلای روزانه به ویروس کرونا در روسیه برای سومین روز بالای ده هزار نفر گزارش شد تا تعداد کل مبتلایان در این کشور به حدود ۱۵۵ هزار و ۳۷۰ نفر برسد. سرعت شیوع کرونا در مکزیک و برزیل نیز زیاد گزارش شده است.
روسیه برای سومین روز پیاپی بیش از ۱۰ هزار مبتلای جدید ثبت کرد
به گزارش ایصال نیوز، همزمان با عبور شمار مبتلایان ویروس کرونا در جهان از سه میلیون و ششصد هزار نفر، نمودار این بیماری در کشورهای روسیه، برزیل و مکزیک نیز همچنان صعودی است.

مرکز مبارزه با شیوع کرونا در روسیه امروز (سه‌شنبه) گزارش داد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۱۰ هزار و ۱۰۲ مورد جدید ابتلا به این بیماری در روسیه ثبت شده که نسبت به دیروز کاهش جزئی داشته است.

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی این مرکز، از روز گذشته تا کنون همچنین ۹۵ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند. بدین ترتیب شمار کل مبتلایان ویروس کرونا در روسیه به ۱۵۵ هزار و ۳۷۰ نفر و تعداد کل جان باختگان به ۱ هزار و ۴۵۱ تن افزایش پیدا کرد.

نهادهای درمانی روسیه - که یکی از کشورهایی است که بیشترین میزان آزمایش ابتلا به ویروس کرونا را انجام داده‌اند - تا کنون نزدیک حدود ۴.۴ میلیون تست ابتلا به این بیماری در سراسر این کشور گرفته‌اند.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت برزیل نیز اعلام کرد که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۶ هزار و ۷۹۴ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به نوشته وبگاه «جی‌وان»، همچنین در این بازه زمانی، ۳۱۶ مبتلا به ویروس کرونا بر اثر شدت بیماری جان باخته‌اند. بدین ترتیب شمار کل مبتلایان ویروس کرونا در برزیل به ۱۰۸ هزار و ۶۲۰ نفر و تعداد کل جان باختگان به ۷ هزار و ۳۶۷ تن افزایش پیدا کرد.

از مکزیک نیز خبر می‌رسد که طی یک روز گذشته آزمایش ابتلای ۱۴۳۴ نفر به ویروس کرونا مثبت اعلام شده است. به نوشته وبگاه آماری دولت مکزیک، شمار مبتلایان ویروس کووید-۱۹ در این کشور به ۲۴ هزار و ۹۰۵ نفر افزایش یافت.
همچنین شمار جان‌ باختگان مبتلا به کرونا در مکزیک با افزایش ۱۱۷ نفری، به رقم ۲ هزار ۲۷۱ تن رسید.

جدیدترین برآوردهای وبگاه «وُرلداُمتر» در عصر روز سه شنبه به وفت ایران، نشان می‌دهد تا کنون بیش از سه میلیون و ۶۶۴ هزار نفر در جهان به کرونا مبتلا شده‌اند، ۲۵۲ هزار و ۷۵۰نفر فوت کرده‌اند و یک میلیون و ۲۰۶ هزار نفر بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما