plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۹۳
رئیس شورای اسلامی استان بوشهر مطرح کرد:

پروژه راه آهن بوشهر از گام های اساسی دولت در رشد و توسعه استان

سید مصطفی حسینی در جلسه شورای اسلامی استان بوشهر با مدیر کل راه وشهرسازی، پروژه راه آهن (قطعه 10) بوشهر را از گام های اساسی دولت در رشد و توسعه استان برشمرد.
پروژه راه آهن بوشهر از گام های اساسی دولت در رشد و توسعه استان
به گزارش ایصال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها، روز پنج شنبه ( 97/11/4) جلسه شورای اسلامی استان بوشهر با حضور رستمی مدیرکل راه و شهرسازی این استان برگزار شد.
 در ابتدا رئیس شورای اسلامی استان سید مصطفی حسینی از تلاش های مهندس رستمی مدیرکل محترم راه وشهرسازی در انجام پروژه های راه و شهرسازی در شهرستان های استان خصوصاً شهرستان تنگستان تقدیر و تشکر  کرد.
وی همچنین پروژه راه آهن (قطعه 10) بوشهر را که با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی آغاز به کار کرد از گام های اساسی دولت در رشد و توسعه استان برشمرد.
رئیس شورای اسلامی استان بوشهر در پایان ابراز امیدواری کرد: پروژه ی جاده ارتباطی شهر آباد(خروجی) جهت اتصال به اتوبان اهرم – برازجان هرچه سریع تر کارهای مطالعاتی آن شروع شده و در دستور کار قرار گیرد.
همچنین درادامه این جلسه نمایندگان شهرستان های جم و دیلم در شورای اسلامی استان بوشهر مسائل و مشکلات شهرستان های مربوطه را مطرح کردند و در پایان مدیر کل راه و شهرسازی به گزارشی از نحوه اجرای پروژه های در حال اجرای شهرستان های استان پرداختند.
انتهای پیام /*
۰
مرجع : پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما