plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۹۲۸۲

دستور رئیس‌جمهور به دکتر نمکی در مورد اطلاع رسانی وضعیت کرونا در سراسر کشور

رئیس‌جمهور بر اطلاع رسانی به موقع ، دقیق و فراگیر به مردم درخصوص شاخص‌های تعیین وضعیت‌های سفید ، زرد و قرمز برای شهرها و استان ها از نظر وضعیت و شیوع بیماری کرونا در سراسر کشور تاکید کرد.
دستور رئیس‌جمهور به دکتر نمکی در مورد اطلاع رسانی وضعیت کرونا در سراسر کشور
به گزارش ایصال نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز جمعه در گفت و گوی تلفنی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن دریافت گزارش از آخرین وضعیت بیماری کرونا در سراسر کشور و ارزیابی از اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا، بر اطلاع رسانی به موقع ، دقیق و فراگیر به مردم درخصوص شاخص های تعیین وضعیت های سفید، زرد و قرمز برای شهرها و استانها از نظر شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

روحانی در این تماس تلفنی بر ضرورت تعیین شاخص های سه وضعیت سفید، زرد و قرمز از سوی وزارت بهداشت و درمان تاکید کرد و افزود: دستورالعمل های بهداشتی برای بازگشایی و از سر گیری فعالیت ها در شهرستان های دارای هر کدام از این سه وضعیت، تدوین و ارائه شود.

رئیس جمهور همچنین به وزیر بهداشت دستور داد تا شرایط و دستورالعمل های بهداشتی آغاز فعالیت مشاغل و مراکز پرتجمع و پررفت و آمدی که تاکنون بازگشایی نشده اند را آماده و برای تصویب در جلسه روز یکشنبه ستاد ملی کرونا، ارائه کند.

دکتر "سعید نمکی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این تماس تلفنی، گزارش کاملی از وضعیت بیماری کرونا در کشور و همچنین اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا به رئیس جمهور ارائه کرد.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما