plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۹۲۵۱

ذوق‌زدگی رژیم صهیونیستی از تروریستی اعلام شدن حزب الله توسط آلمان

رژیم صهیونیستی در اولین واکنش خارجی به اقدام آلمان در تروریستی اعلام کردن حزب‌الله لبنان، از دیگر کشورها نیز خواست این مسیر را دنبال کنند. پلیس آلمان از امروز برخورد و دستگیری حامیان حزب الله در آلمان را در دستور کارخود قرارداد و چندین مسجد در شهرهای این کشور را تفتیش کرد.
ذوق‌زدگی رژیم صهیونیستی از تروریستی اعلام شدن حزب الله توسط آلمان
به گزارش ایصال نیوز، «اسرائیل کاتص» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) از تروریستی اعلام‌شدن جنبش مقاومت «حزب‌الله» لبنان در آلمان استقبال کرد.

کاتص در صفحه توئیتر خود نوشت: «من از دولت آلمان به دلیل این تصمیم مهم برای رد کردن سازمان تروریستی حزب‌الله، تقدیر می‌کنم».

وی سپس با تکرار ادعاها و اتهامات بی‌اساس علیه حزب‌الله، اظهار داشت: «از دیگر کشورهای اروپایی و اتحادیه اروپا نیز می‌خواهم که به [آلمان] پیوسته و این سیاست را اتخاذ کنند».

این مقام صهیونیست مدعی شد: «حزب‌الله، چه شاخه سیاسی و چه شاخه نظامی آن، سازمانی تروریستی است که باید به همان شکل با آن برخورد شود».

وزارت کشور آلمان امروز اعلام کرد که فعالیت‌های حزب‌الله در خاک این کشور اروپایی را ممنوع کرده است و آن را بعنوان یک «سازمان تروریستی» معرفی کرد.

یکی از سخنگویان وزارت کشور آلمان در یک پیامی توییتری نوشت: «هورست زهوفر وزیر کشور، (فعالیت‌های) سازمان تروریستی شیعه حزب‌الله در آلمان را ممنوع کرده است».

آلمان در حالی حزب‌الله را در لیست سازمانهای تروریستی قرار داده است که سال گذشته «نیلسن آنن» معاون وزارت امور خارجه آلمان در مصاحبه‌ای با هفته‌نامه اشپیگل اعلام کرده بود که برلین قصد ندارد شاخه سیاسی حزب‌الله لبنان را در فهرست «سازمانهای تروریستی» قرار دهد.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما