plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
کد مطلب : ۹۰۸۵

پس از چین، آمار مرگ و میر کرونا در کره جنوبی نیز صفر شد

در هفته‌های اخیر این برای نخستین بار است که آمار رسمی فوتی‌های کووید-۱۹ در کره جنوبی مانند چین به صفر رسید. کره جنوبی تا کنون یکی از موفق‌ترین کشورها در مهار کرونا بوده است.
پس از چین، آمار مرگ و میر کرونا در کره جنوبی نیز صفر شد
به گزارش ایصال نیوز، در شبانه روز گذشته منتهی به روز جمعه، هیچ موردی از مرگ و میر بر اثر کرونا در کره جنوبی گزارش نشده است. در هفته‌های اخیر این نخستین بار است که آمار فوتی‌های کره جنوبی به صفر می‌رسد، گر چه در چند روز گذشته نیز آمار فوتی‌ها در این کشور یک یا دو نفر بیشتر نبوده است.

در کره جنوبی تا کنون ۱۰ هزار و ۷۰۸ مورد ابتلا به کووید-۱۹ ثبت شده و در مجموع ۲۴۰ نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند. کره جنوبی تا کنون یکی از موفق‌ترین کشورها در مهار کرونا بوده است.

 از سوی دیگر، برای نخستین بار از ابتدای شیوع ویروس کرونا در چین، آمار روزانه مبتلایان به این ویروس در این کشور یک رقمی شد.

به گفته مسئولان دولتی چین در در شبانه روز گذشته در این کشور تنها ۶ نفر که دو نفرشان مسافر ورودی از خارج بوده‌اند به کووید ۱۹ دچار شده و هیچ مورد فوتی هم ثبت نشده است. در شبانه روز پیش از آن نیز شمار مبتلایان تنها ۱۰ نفر اعلام شده بود.

در چین تا کنون در مجموع ۸۲ هزار و ۸۰۴ نفر به کووید ۱۹ دچار شده و ۴ هزار ۶۳۲ تن نیز بر اثر این بیماری فوت کرده اند.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : یورونیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما