plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۹۰۷۴
در مراسم افتتاح مجتمع ورزشی سردار سلیمانی

سلطانی‌فر: در هفت سال گذشته، اماکن ورزشی استان فارس دو برابر شده است

افزایش ظرفیت های میزبانی ورزشی در فارس
وزیر ورزش و جوانان گفت: در هفت سال گذشته و در دولت های یازدهم و دوازدهم یک میلیون و ٣٧٠ هزار متر مربع به اماکن ورزشی استان فارس اصافه شده است که افزایش بیش از دو برابری را نشان می دهد.
سلطانی‌فر: در هفت سال گذشته، اماکن ورزشی استان فارس دو برابر شده است
به گزارش ایصال نیوز از وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی‌فر در مراسم افتتاح بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب استان فارس ، این مجموعه را از مجموعه های خوب و کم نظیر این استان دانست و اظهار داشت : این مجموعه متشکل از سه سالن تخصصی، استخر و سونا و چندین فضای ورزشی استاندارد است که افتتاح این مجموعه زیبا ظرفیت های میزبانی در رشته‌های مختلف ورزشی در جنوب فارس را ارتقا داده است.

وزیر ورزش و جوانان رشد قابل توجه اماکن ورزشی استان فارس را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد در هفت سال گذشته و در دولت های یازدهم و دوازدهم یک میلیون و ٣٧٠ هزار متر مربع به اماکن ورزشی استان فارس اصافه شده است که افزایش بیش از دو برابری را نشان می دهد و جا دارد از همکارانم و مدیران استانی بدلیل همکاری خوب در احداث اماکن ورزشی تشکر کنم.

دکتر سلطانی فر دو اتفاق خوب ورزش استان فارس را افتتاح استادیوم ٥٠ هزار نفری میانرود به نام ورزشگاه پارس و احداث سالن ٦ هزار نفری شیراز دانست و از ورزشگاه پارس به عنوان ورزشگاهی با استانداردهای فیفا نام برد و اظهار داشت : برخورداری از این ورزشگاه ظرفیت های استان را برای میزبانی از رویدادهای معتبر فوتبال ارتقا داده است.

وزیر ورزش و جوانان روند احداث سالن ٦ هزار نفری شیراز را هم مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: بر اساس قولی که به جنابعالی داده بودیم این سالن هم مراحل پایانی تکمیل را سپری می کند بطوریکه در مرحله کفپوش قرار دارد و به زودی افتتاح خواهد شد.

دکتر سلطانی فر نیاز ورزش استان فارس به برخورداری از سالن شش هزار نفری را ضروری دانست و اظهار داشت: با تکمیل این سالن ظرفیت بسیار بالایی برای ورزش استان فارس به منظور میزبانی رویدادهای معتبر بین المللی بوجود خواهد آمد.

انتهای پیام/*
۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما