plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۹۰۶۸
در مراسم معارفه رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مرکزی

معاون اول قوه قضائیه: ویروس کرونا مدعیان قدرت را به زانو درآورده است

کرونا قدرتمندان دنیا را به چه عجزی واداشته است
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با بیان اینکه ویروس کرونا مدعیان قدرت را به زانو درآورده است، بیان داشت: امروز کشورهای بزرگ و پرمدعا به دلیل عجزشان حتی در مقابل یک ماسک از هم آشکارا سرقت می‌کنند.
معاون اول قوه قضائیه: ویروس کرونا مدعیان قدرت را به زانو درآورده است
به گزارش ایصال نیوز، در مراسمی با حضور معاون اول قوه قضائیه، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور و اعضای شورای تأمین و شورای قضایی استان مرکزی، از خدمات حجت الاسلام قاسم عبدالهی رییس سابق دادگستری کل استان تقدیر و به عنوان رییس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مرکزی معرفی شد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین عبدالمهدی موسوی که پیش از این رییس شورای حل اختلاف استان فارس بود، به عنوان رییس کل جدید دادگستری استان مرکزی معارفه شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در این مراسم به بیان اظهاراتی در فضیلت ماه رمضان پرداخت و اظهار کرد: تقدیر الهی در این مقطع به گونه‌ای رقم خورده که جهان در حال یک تحول و تجربه جدید است و چنین موضوعی در طول تاریخ کمتر رخ داده است.
وی افزود: اینکه امکان حضور در مساجد، مکه مکرمه و مسجدالحرام و عتبات و عالیات فراهم نباشد را بنده در جایی نخوانده و نشنیده‌ام، از طرف دیگر اتفاقی که رخ داده و بی ‌نظیر است، این است که دنیا را با یک تجربه و نگاه جدید روبرو کرده است.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: امروز برخی از به ظاهر قدرتمندان دنیا که به سلاح و اطلاعات و ثروت و جمعیتشان فخر می‌فروختند، به چه عجزی وا داشته شده‌اند و این ویروس و نحوه مقابله با آن را نشناخته‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با بیان اینکه ویروس کرونا مدعیان قدرت را به زانو درآورده است، بیان داشت: امروز کشورهای بزرگ و پرمدعا به دلیل عجزشان حتی در مقابل یک ماسک از هم آشکارا سرقت می‌کنند؛ اما با همه آن فشارها و تحریم‌های ظالمانه جمهوری اسلامی از همه پرمدعاها، جلوتر است.

انتهای پیام/*
۴
مرجع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما